Fandom

Trudne niemiłego początki

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Trudne niemiłego początki - drugi odcinek serialu Pingwiny z Podziemia autorstwa Pani Jeziora i HUSSARYA33.

Fabuła

Po wydarzeniach z poprzedniego odcinka naszych 4 partyzantów nadal włóczy się po lesie. Piorun i Biały bardzo głośno się sprzeczają. Po wymianie zdań, głównie na temat struktury dowodzenia i rozbieżnych interesów, przechodzi na zwykłe wyzwiska. Brona podbiega do nich i próbuje jakoś ich pogodzić, jednak nie udaje się jej. Sęp natomiast stara się to olać i po prostu iść dalej, ale w jakimś momencie nie wytrzymuje i każe im się zamknąć, bo zaraz ich Niemcy usłyszą. I jak na zawołanie słychać głośne Halt! Ich habe gehört ihr, po czym szybkie kroki. Sęp, Biały i Brona schowali się za drzewami, a Piorun rozstawił swojego rkm-a tam, gdzie stał. Po chwili Biały raz wystrzelił. Schował się i przeładował, a w tym czasie wystrzelił Sęp. Kilku Niemców odpowiedziało ogniem. Wtedy to Piorun wystrzelił pół talerza tworząc zaporę ogniową. Niemcy, ze znacznymi stratami, schowali się i odpowiadali ogniem swoich Waltherów i MP40. Sęp i Biały strzelają najlepiej jak umieją i mimo niemałych sukcesów nie są w stanie pozbyć się wszystkich. Piorun opróżnił szybko magazynek swojej pepeszy, ale jakoś w nikogo nie trafił. Wyciągnął Mosina, ale nie poprawił się. Brona także wystrzeliła kilka serii, ale jej magazynek też się opróżnił. Chwilę później Biały melduje ostatni pocisk, a Sęp liczy ostatnie trzy. Ostatnie, dlatego też musi je dobrze wykorzystać. I strzela jak najlepszy snajper - 3 strzały, 3 zabitych. Piorun znowu wyciągnął swojego DP i wystrzelił drugą połowę talerza. Zapora ogniowa została jeszcze wzmocniona MP40 Sępa i Kisem Białego. Partyzanci skaczą w krzaki i wykonują taktyczny odwrót. Gdy wydaje im się, że zgubili pościg i adrenalina opadła, przystanęli i dopiero zauważyli swoje rany - kilka niezbyt groźnych postrzałów, jednak jedna z nich, na prawym boku Sępa, wyglądała alarmująco. Chcieli jak najszybciej ją opatrzyć, ale płynąca z niej krew stanowiła doskonały trop dla ścigających. Dlatego też szybko zaczęli szykować się do obrony przed niedobitkami, ale zamki i magazynki świeciły pustkami. Nagle Brona, do tej pory zajmująca się raną dowódcy, prosi go, by zrobił coś, by jej pistolet mógł znowu robić "pif-paf" podając mu go wraz z pełnym magazynkiem. Sęp praktycznie automatycznie przeładowuje. I w tym momencie przybiega 2 tropiących ich Niemców. Sęp instynktownie podnosi skrzydło z pistoletem, nie zważając na to, że jest Brony, i strzela do obu bezbłędnie trafiając. Wszyscy podchodzą do nich szukając różnych potrzebnych im rzeczy, a następnie w tym samym celu na pole poprzedniej bitwy. Gdy rany zostały opatrzone, amunicja i wszystko inne zebrane, ruszyli dalej. Po niecałej minucie Piorun i Biały znowu zaczynają się kłócić, Brona próbuje ich uspokoić, a Sęp mamrocze coś pod nosem.

Cytaty

Brona: Panie kapitanie, mógłby pan coś, by to mogło dalej pif-paf?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki