Fandom

Tunel i nas dwóch

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Tunel i nas dwóch - Odcinek Zoo na kółkach stworzony przez pana Szlachta na 100% (Moja szlachecka tablica).

Fabuła

Cezaryoraz Louis bez przerwy spierają się o to kto jest sprawniejszy. Po nieprzespanej nocy Piraccy Chuligani, a mianowicie Stefek wpada na pomysł by urządzić konkurs dla dwójki pingwinów. Po 5-godzinnym majstrowaniu w końcu woła Polaka i Szkota.

- Słuchajcie.  Mamy dość waszych kłótni- dziś będzie konkurs na sprawność. Jak widzicie, w ścianie naszej kochanej meliny są dwa tunele, z czasem łączące się w jeden. Na końcu jest puchar, który jeden z was przyniesie. Kto pierwszy - zwycięży. - zakończył swój monolog Stefek.

- Dobra jest. Oczywiście wygram. Uciekałem z więzienia, przypłynąłem Atlantyk swoim Polonezem.

- Phi. Cezarku mój. Ja jestem sprawniejszy! Nawet sobie nie wyobrażasz, co robiłem i gdzie byłem przez ostatnie sześć lat przez dołączeniem do naszej szacownej drużyny...

- Taaa...

- Zamknąć mordy i do tunelu- przerwał Łysy.

Przed wejściem Zindelo przeszukał Cezarego czy przypadkiem nie ma przy sobie gadżetów (Znalazł 3 pilniczki, jeden pistolet, 5 sieci, 4 lasero-długopisy, jetpack schowany pod garniturem oraz 4 sztuki dunamitu).

W końcu obaj weszli do tunelu;

Cezary szedł korytarzem spokojnie, gdy nagle pod nim otworzyła się zapadnia. "Pfff, oni myśleli że dziura w podłodze mnie powstrzyma?". Szedł dalej, kiedy za rogiem zauważył błyski- były to ruchome piły mechaniczne. "No! w końcu wyzwanie" i przeskoczyłmiędzy nimi jak błyskawica tylko ucinając sobie pióra na głowie.

Tymczasem Louis znalazł mini parkour i po nim przeskakiwał beztrosko (spoważniał nieco widząc, że pod nim jest wrząca czeska wódka, w któej to można zginąć minutę po wpadnięciu). "Hmmm, ciekawe od kogo ma tyle wódy Stefek... Może Zindel zwędził". Po przeskoczeniu ukazała się podłoga z niezliczoną ilością zapadni, każda zapadnia miała literę alfabetu. "I o co w tym chodzi? Już mam! przecież Stefek pochodzi z Luizjany... czyli muszę przejść po literach tego stanu. Główka pracuje!" i zaczął przechodzić kolejno po literach L-O-U-I-S-I-A-N-A.

U Cezarego sytuacja podobna. przed nim drążki wychodzące ze ściany, pod nimi wrzące Haggis w płynie (Właściciel marki "Haggis w płynie" zapłaciłza rekalmę!) "Ech, szkoda że Louisa to nie spotkało" i zaczął skakać po drążkach, które zaczęły się zapadać na 3 sekundy po wejściu. Po przejściu wszedł na styk korytarzy. Z drugiego tunelu wyszedł szkot, przed nimi puchar. Teraz tylko szybkość się liczy. Zaczeli biec w kierunku pucharu. Wtedy właśnie Cezary pchnął Louisa, ten odpowiedział sekretnym ciosem- jednak nie trafionym bo Cezary przewidział jego zamiary i korzystając z chili pchnął konkurenta o kolumnę. "No Louisie- ja wygram." Był już o krok od pucharu.... Gdy namiot w którym wszystko się działo zawalił się. W okół szczątków tunelu stali PCH. Creep powiedział, że nikt nie wygrał bo tunel uległ destrukcji. Na koniec odcinka widzimy jąkającego "Ale.. ale... ale..." Cezarego i śmiejącego się obok Louisa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki