Fandom

Twilight Sparkle

1090stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze18 Udostępnij

Twilight Sparkle - jedna z głównych bohaterek My Little Pony: Przyjaźń to magia, ale tym razem jest strategiem w oddziale Rainbow Dash, samicą pingwina i jedną z pierwszoplanowych bohaterów serialu PLiŻ. Została stworzona przez GosiEllę.

Wygląd

Jako dorosła

Twilight jest szczupła i troszeczkę niższa od Kowalskiego, ma fioletowe piórka oraz granatowe włosy z różowym i fioletowym paskiem spięte ciemnofioletową kokardką z przyszytą do niej stokrotką. Posiada długie rzęsy, ciemnofioletowe oczy i powieki w tym samym kolorze.

Jako dziecko

Była najładniejszą dziewczyną w jego szkole, wygląd był podobny, jednakże włosy miała rozpuszczone i dużą fioletową kokardę na głowie. Miała dużą ilość adoratorów.

Zdjęcia 048.JPG

Twilight Sparkle & Kowalski jak dzieci

Charakter

Twilie jest szczerą, odpowiedzialną i godną zaufania osobą. Zawsze chętna do pomocy i udzielenia rady. Naturalnie jest skromna, ale zdarza jej się przechwalać, przez to, że chce, aby Kowalski ją zauważył. Bardzo lubi się uczyć, a jeszcze bardziej kocha swoich przyjaciół. Jest bardzo mądra i inteligentna. Często się żenuje, gdy jest upominana przy Kowalskim, gdyż boi się, że straci w jego oczach. Wtedy też odchodzi od zmysłów i jest skora do wykonania nawet najbardziej irracjonalnego pomysłu.

Umiejętności

Potrafi czytać i pisać. Walka idzie jej nawet dobrze. Ma także talent do uczenia innych.

Relacje

Ze Skipper'em

Lubi go i poniekąd należy do jego oddziału, bardzo go szanuje.

Z Rainbow Dash

Słucha jej i niesamowicie ją szanuje, szefowa przymyka oko na jej popisy, bo domyśla się, jaki ma w tym powód.

Z Ellą

Lubią się i szanują.

Z Ricky'm

Trochę denerwują go jego psikusy, ale widzi, że nie są takie, by sprawić jej przykrość, tylko dla rozluźnienia jej dość spiętej natury; dlatego traktuje je z przymrużeniem oka, a czasem nawet się z nich śmieje.

Z Gosią

Dogadują się ze względu na miłość do matematyki.

Z Kowalskim

Naukowiec był w niej zadurzony już w szkole. Ona od początku bardzo lubiła, ale z biegiem czasu zaczyna odwzajemniać uczucie i staje się przy nim bardzo nieśmiała. Twilie obiecała mu, że nauczy go czytać i pisać.

Zdjęcia do artykułów 377-1-.JPG

Kowalski & TS xD

Z Rico

Nie widać pomiędzy nimi jakiejś szczególnej przyjaźni, mimo to lubią się. Trochę się brzydzi jego wymiotowania rzeczy.

Z Pinkie Pie

Mimo obrzydzenia takiego jak u Rico, Pinkie jest najlepszą z najlepszych przyjaciół. Bardzo się lubią.

Z Szeregowym

Rozczula ją na maksa, jest wobec niego bardzo wyrozumiała i opiekuńcza. Wybacza mu, gdy nie rozumie jej mądrości, bo uważa, że ma jeszcze czas na naukę.

Z Fluttershy

Jest dla niej miła i troskliwa bardzo ją lubi i się nią opiekuje.

Z Królem Julianem

Trochę wkurza ją jego zarozumiałość, ale lubi go i mu pomaga.

Z Rarity

Lubią się i pomagają sobie nawzajem.

Z Maurice'em

Gdy nie ma Kowalskiego, to właśnie z nim rozmawia o poszczególnych rzeczach.

Z Applejack

Często sobie pomagają, bardzo się lubią.

Z Robertem

Uważa, że, owszem, jest przystojny, ale uważa, że w kwestii poglądów, to nie jest zbyt dobry partner dla Elli.

Z Glorią

Lubi ją i nie wie, że ta współpracuje z Mal'em.

Z Marlenką

Twilight i reszta oddziału Rainbow Dash bardzo jej nie lubią, i choć wie, że ta jest wydrą, nazywa ją szczurem.

Z Doktorem Bulgotem

Ich znajomość rozpoczęła się już w podstawówce, on często chciał z nią spędzać czas, ale ta wolała czytać książkę do fizyki z Kowalskim.

Z Doris

Sparkle nie lubi jej i często chce udowodnić Kowalskiemu, że jest pod każdym względem lepsza od delfinicy.

Wcielenia

Zdjęcia 042.JPG

Chwilowa zmiana wizerunku

Twilie, w wyniku kontaktu z eliksirem jej i Kowalskiego, zmienia wygląd. Zostaje zachowana kolorystyka, natomiast kokardka zmienia się w niebieską opaskę z różową, sześcioramienną gwiazdą, ma też rozpuszczone włosy.

Pierwsze rysunki Twilight Sparkle

Zdjęcia do artykułów 386-1-.JPG

Pierwszy rysunek wcielenia Twilight Sparkle

Zdjęcia do artykułów 369-1-.JPG

Pierwszy rysunek teraźniejszej Twilight Sparkle

Więcej w Fandom

Losowa wiki