FANDOM

Valerie- pingwinica, prawdopodobna przodkini Louisa ( choć nie jest to w stu procentach potwierdzone), główna bohaterka serialu "Ostatni Batalion".

Przeszłość

Valerie wychowywała się bez rodziców. Co za tym idzie- musiała być bardzo samodzielna, co wymusił na niej los. Pomimo bardzo młodego wieku potrafiła już zarabiać na siebie, a także przeżyła wiele ( nie zawsze przyjemnych) przygód. Ale mimo iż posiadała ponadprzeciętne zdolności i nabierała coraz większej pewności siebie, w głębi duszy nadal pozostawała zahukaną, nieśmiałą dziewczyną z prowincji. Dlatego też młoda i naiwna Valerie przystała na propozycję królewicza Edwina, który zaproponował jej służbę u siebie na dworze. Valerie miała dość tułania się, zatem z radością przyjęła tę ofertę. Nie wiedziała wówczas, że Edwin stosuje etykietę tylko wtedy, gdy chce coś osiągnąć, a swoje służki bezpardonowo poniża i traktuje nie jak osoby, ale jak... (jeśli się jeszcze nie domyślasz, niech podpowie ci informacja, że serial jest +12). Takie postępowanie dworskiej rodziny (król też nielepszy) sprawia, że Valerie szybko dorasta i zaczyna rozumieć, co tu się naprawdę dzieje.

Wygląd

Bardzo ładna, zgrabna i wdzięczna (dlatego też zwróciła na siebie uwagę Edwina). Ma urodę i czar, które wyróżniają ją spośród innych dziewczyn. Niezbyt wysoka, ale za to silna. Jej cechą charakterystyczną są piękne, rude włosy.

Charakter

Jak już zostało wcześniej powiedziane, Valerie miała w swoim życiu dwa etapy. Valerie młoda to pokorna, łatwowierna, niepotrafiąca wykorzystywać swoich zdolności i zdobytych doświadczeń osóbka. Valerie dojrzała potrafi decydować o sobie i właściwie oceniać, co jest dobre, a co złe. Twardo stąpa po ziemi i nie daje sobie w kaszę dmuchać, jest też obdarzona charyzmą.

Prawie na pewno jest przodkinią Louisa, co za tym idzie- odziedziczył on po niej cechy charakteru. Valerie jest pogodna i wesoła, często wycina wszystkim różne numery, choć wie, kiedy trzeba przestać się wygłupiać. W późniejszym etapie swojego życia jest też złośliwa, bardzo pewna siebie i ma cięty język.

No i najważniejsze- posiada zdolności magiczne, które często ułatwiają jej życie, a które musi ukrywać, gdyż król zakazał praktykowania magii. Początkowo nie umiała ich kontrolować, teraz świetnie umie się nimi posługiwać. Ale o tym nie wie nikt poza nią, nawet Tom.

Relacje z innymi

Z Edwinem

Początkowo podziwiała królewicza i bezkrytycznie na niego patrzyła. Imponował jej swoją urodą i decyzyjnością. Po pewnym czasie zrozumiała, że Edwin nie ma nic do zaoferowania poza swoim wyglądem i tak naprawdę to kawał chama i *cenzura*, który pomiata innymi. Darzy go wielką niechęcią i czeka na dzień zemsty.

Z Richardem

Valerie nienawidzi króla Richarda jeszcze bardziej niż jego syna. Darzyła go wielką pokorą i uwielbieniem, zanim poznała prawdę, ale gdy dowiedziała się, że to on stoi za śmiercią jej rodziców, zapałała do niego niechęcią i dostzegła, że tak naprawdę Richard jest bezdusznym tyranem, który myśli, że wszystko mu wolno, a osoby z niższych stanów społecznych to właściwie "podosoby". Od tamtej pory razem z grupą pokrzywdzonych przez monarchę opozycjonistów spiskuje przeciw Richardowi i planuje zemstę, mimo że wcześniej pomagała jemu i jego dworowi swoją magią.

Z Tomem

Tom jest jedynym, którego Valerie darzy bezwarunkową miłością. Naprawdę bardzo kochają siebie nawzajem. Tworzą rajski związek. Nie mogliby żyć bez siebie. Valerie chciałaby, żeby nie mieli przed sobą tajemnic... jednak woli nie mówić mu o swych zdolnościach magicznych, co może budzić podejrzenia, że jednak nie do końca ufa Tomowi.

Z Rose

W pierwszym sezonie serialu Rose była najgorszym wrogiem królestwa, a co za tym idzie- również Valerie. W sezonie drugim zmieniły się stosunki między nimi. Nasza bohaterka dostrzega w niej porządną kobietę zdolną do poświęceń.

Z George'm

Druga najważniejsza osoba w życiu Valerie zaraz po Tomie. Pingwinka ufała mu niemal bezgranicznie, bardziej nawet niż swojemu ukochanemu (który był "trochę" zazdrosny). Wszyscy, którzy obserwowali ich przyjaźń, twierdzili, że znają się jak łyse konie. Valerie również myślała, że George nie ma przed nią tajemnic. Niestety nie poznała się na jego prawdziwej naturze, i sporo ją to potem kosztowało...

Z Jeremy'm

Trudno powiedzieć, że mieli między sobą jakiekolwiek relacje. Oczywiście kochała go jako swojego syna, ale zginęła zaraz po jego narodzinach.

Moce magiczne Valerie

Valerine nie zdążyła w pełni wykształcić swoich mocy magicznych, ale udało jej się wykształcić kilka. Oto one:

  • wywoływanie burzy
  • lewitowanie
  • władanie żywiołami w stopniu podstawowym, np. samoistne zapalanie ognia
  • zatrzymanie czasu, jednak wymaga to od niej ogromnego nakładu energii i pełnego skupienia, dlatego rzadko używane.

Uzbrojenie i predyspozycje fizyczne

Jak każda osoba w tajnej organizacji, musiała posiadać charakterystyczne dla siebie uzbrojenie. U niej wybór padł na kuszę. Szybko nauczyła się z niej strzelać, co świadczy o jej samozaparciu i sile. Valerie nie jest typem smukłej wojowniczki, to niska, krzepka dziewczyna. Potrafi walczyć na pięści ( o ile w przypadku pingwinów można to nazwać pięściami), a także bardzo dobrze kopie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki