Fandom

Vic

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Victor Vincent Frankenstein (Wym. Wik) - Postać fikcyjna, stworzona przez Michalomatka.

Opis Postaci

Vic jest chomikiem. Należy do organizacji terrorystycznej McDougalla. Pełni role naukowca. Jego IQ wynosi 839. Najgorszą oceną, jaką dostał w szkole, to +4. Jest drugim najinteligentniejszym stworzeniem na ziemi (Pierwsza jest Kura, trzeci - Bulgot, czwarty - Kowalski). Jego szkolnym przyjacielem był sam Mike McDougall. Mimo swojego intelektu, jest bardzo rozrywkowy.

Wygląd

Frank to zwykły chomik. Nosi zzieleniałe okukary (z funkcją noktowizora, UV itd.) i opaskę z strzykawką i lupą, uniwersalnym sprzętem naukowca. Jego sierść jest ruda. Jest czysta, ponieważ o nią bardzo dba.

Wynalazki

Jego pierwszym wynalazkiem była substancja, która odmładza ("Krem odmładzający"). Od tego czasu wynajduje coraz dziwniejsze rzeczy.

  • Redozyna - Paliwo, a które poprosił Mike McDougall, aby gdy już zawładnie nad USA, uniezależnił się od Krajów Arabskich.
  • Reaktor Termojądrowy
  • Cyberświder
  • Ford Matrix - Samochód, przerobiony z Forda Super Duty. Jest na redozynę. Pełni rolę pojazdu organizacji. Ma wiele udogodnien m.in. Superkomputer.
  • Na-Tleno-i-Diamento-z-dwutlenko-węglo-zamieniator - Miał usunąć cały CO2 z atmosfery, aby zemścić się na ludziach
  • Laser Wszystkoniszczący - Niszczy prawie wszystko, co jest na celowniku.
  • Wehikuł czasu
  • Szwajcarski noktowizor - Noktowizor poprawiający wzrok, pomagający widzieć w ciemności, ma tryby "światło widzialne", "ultrafiolet" i "podczerwień". Dostarcza równierz noszącemu informacji na temat osoby na celowniku. Potrafi też wykryć wroga/przyjaciela. Na okazję zabiera go Mike McDougall Jr..
  • Hiperzamrarzacz - Nie lubicie lodu? No to macie klopsa...
  • Rozmokleualizator 3000 - Jednym strzałem zamieni was w sofę, kibel albo snickersa.
  • Sandwichobot
  • WC (Weather Change'ator) - Zmienia pogodę zgodnie z życzeniami. Efekt jego działań? -80 latem, 50 zimą.
  • Ogniołamacz - Jest w stanie rozproszyć ogień, dzięki czemu znika.
  • Lewiatan
  • Transgatunkor - Urządzenie do zamiany zwierzęcia w człowieka i spowrotem. Uwaga: Jeśli kot stanie się człowiekiem, to co z ogonem?
  • Masę wynalazków, których nie chce wypisywać.

Umiejętności

  • Czytanie i Pisanie
  • Znajomość kilkanaście ludzkich języków m.in. Angielski, Niemiecki, Francuski, Rosyjski, Hiszpański, Portugalski, Włoski, Grecki, Norweski, itd.
  • Ludzka mowa
  • Wynajdywanie wynalazków lepiej niż Bulgot i Kowalski.
  • Niepoddawanie się nigdy.
  • Znajomość nauk ścisłych.

Wrogowie

Ford Matrix DoArtykułu--Vic--.jpg

Więcej w Fandom

Losowa wiki