Fandom

Victor

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Victor - drugi mąż Katriny, a za razem ojczym Saszy i Siergieja oraz biologiczny ojciec Zaharego. Pochodzi z Niemiec. Jest w "podeszłym" wieku i ma lekką nadwagę.

Historia

Victor urodził się w małym, niemieckim miasteczku Künzel razem ze swoimi rodzicami. Prowadzili małe gospodarstwo rolne oraz osiedlowe delikatesy "Farm" (Farma). Kiedy miał około 22 lat poznał młodą wilczycę Katrinę. Zaprzyjaźnili się ze sobą. Kiedy dowiedział się, że ta jest Rosjanką i przyjachała do Künzel na wakacje, po tym jak zostawił ją mąż postanowił wspierać ją na duchu. Codziennie, kiedy "Kat" mieszkała w miejscowym 

hoteliku odwiedzali się. Bardzo polubił jej 3 letniego synka -Siergieja i roczną córeczkę - Saszę. Zaczęli być parą. Po pół roku ona obwieściła mu, że spodziewa się dziecka, a kiedy on zapytał z kim, ona powiedziała, że z nim. Zaskoczeni rodzice Katriny i Victora postanowi wydać ich do  ślubu. Kiedy się hajtnęli naprawdę się pokochali. Po kolejnej prawdziwej miłości Katrina poprosiła Victora, aby wrócili mieszkać na Antarktydę gdyż starczy jej wakacji i dzieci tęsknią za przyjaciółmi. On się zgodził od tamtej pory jako szczęśliwa rodzina mieszkają na wilczej skale.

Wygląd

Ma dosyć krótką sierść przez co wyraźnie widać jego "brzuszek". Ma czarną łatę na plecach i skarpetkę na lewej, przedniej łapie. Jego brzuch jest biała, a reszta ciała ciemno - szaro - ruda. Ogon Victora, w przeciwieństwie do reszty futra, jest bardzo puchaty, kolor ma czarny. Jest dosyć przeciętną mieszanką barw. Jego oczy są brązowe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki