FANDOM

Volf Quest (tak, tak zmieniona nazwa gry :p ) fanowski zespół stworzony przez użytkowniczkę Szenzii What ty do mnie rozmawiasz? 16:52, wrz 7, 2013 (UTC).

Opis

Volf Quest to grupa muzyczna stworzona przez siedmioro wilków już w 2002 roku. Przez VQ "przewijało się"  sporo członków, jednak przez już długi czas skład się nie zmienia. Do roku 2005 zespół był garażową kapelą, nie występującą nigdzie. W owym 2005 Szenzii i Wendy prowadziły casting na zespół dla wilczycy. Mimo wyraźnej niechęci lidera VQ zgłosił się do wyborów gdzie wygrał. Od tamtego czasu tworzą muzykę do każdego singla Szenzii. Grając na jej weselu dostali kontrakt z jednym z producentów. Wiele osób uważa, że wilczyca była wybawieniem dla zespołu gdyż, podobno, ich muzyka własna była wieśniacka, disco polo i na jedną nutę. Ale są też zwolennicy ich własnej twórczości.

Członkowie

  • Lolek instrument: akordeon wiek: 25 dubbing: Piotr Sołoducha 

Lolek jest liderem zespołu, kiedy zespół "dorastał" był wokalistą. Nie jest wyskoki, jednak dobrze wysportowany. Zna się na tańcu nowoczesnym.

  • Mynio instrument: gitara basowa wiek: 26 dubbing: Mirosław Ortyński 

Mynio jest wysokim, wysportowanym wilkiem, o bójnej czuprynie. Nie boi się mówić o swoich uczuciach. Mimo mizernego wyglądu potrafi pokazać, że jest samcem alfa.

  • Bolek instrument: perkusja  wiek: 25 dubbing: Paweł Sołoducha

Bolek jest rasy i dosyć długim, pogrubiającym go futrze. Na początku nie przejmował się tym jednak kiedy zespół dołączył do Szenzii Wendy oświadczyła mu, że jeśli się nie ostrzyże to sama wyrwie mu te "kłaki" własnymi łapami. Wystraszony zgodził się. Od tamtej pory bardzo, a nawet przesadnie, dba o swoje futro. Nie jest wysportowany, raczej mizerny. Jest przezywany "cienkim Bolkiem"

  • Jaca instrument: gitara elektrczna i agustyczna  wiek: 23 dubbing: Jacek Grygorowicz

Jaca, nieukrywajmy, jest najprzystojniejszym członkiem Volf Quest. Pobił rekor Guinessa w machaniu głową podczas grania. Ma dużo fanek. Genialnie tańczy i ogólnie ma styl. Jest pewnym siebie luzakiem. Ma gadane co dodaje mu jeszczej więcej uroku.

  • Łapa instrument: saksofon, klarnet wiek: 20 dubbing: Grzegoż Łapiński

Łapa jako najmłodszy członek zespołu ma całą masę "przywilejów". Tylko on zawsze może nosić każdemu picie z lodówki gdyż innym się nie chce. Podobnie jak Szeregowy  jest przymusowym ochotnikiem. Boi (jak sam to określa) "kiboli muzyki" oraz "muzyków inaczej". Jest niski jednak wyższy od Lolka.

  • Czaplay instrument: puzon wiek:26 dubbing: Jakub Czaplejewicz

Czaplay jest puzonistą z kompleksami. Ma straszne huśtawki nastrojów przed koncertami. Ma bardzo lekkie nerwy dla tego przez występami wycisza się w zamkniętym pomieszczeniu. Ma pamięć doskonałą. Zna każdy akord, tekst i nuty.

  • Długi instrument: trąbka wiek: 25 dubbing: Łukasz Przyborowski

Długi jest chudym, szarym wilkiem. Zwykle pisze nuty i akordy. Nie przeszkadza mu najmniejszy hałas. Jest dobry z matematyki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki