Fandom

Volt Machine 2000

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Volt Machine 2000 - wynalazek Kapitana Volta, pałka elektryczna o bardzo wysokim napięciu

Działanie

Volt Machine 2000 miał przede wszystkim albo sparaliżować ofiarę albo zmienić ją w pył (przy odpowiedniej mocy). Prawdopodobnie kopie tego wynalazku znajdują się w Danii. Oprócz tych zastosowań Volt Machine 2000 mógł być stosowany do zasilania różnych urządzeń elektrycznych lub niszczenia ich. Jego zastosowania wiązały się głównie z prądem.

Konstruktor

Kapitan Volt chciał użyć tego wynalazku do mroczniejszych celi, w tym pokonania Skippera, co mu się nie udało, ponieważ Król Julian mu przeszkodził i zabrał mu jego wynalazek, po czym użył go na nim. Po wszystkim Król Julian dał mu go w prezencie pod koniec odcinka Prezentomania.

Historia

Nie wiele wiadomo na temat historii tworzenia tego wynalazku. Wiadomo, tylko że skonstruował go maskonur Kapitan Volt.

Nuklearia

Po III wojnie światowej w państwie Nuklearia Volt Machine 2000 był jedną z najdroższych rzeczy na rynku. Między innymi z tego powodu, że mógł służyć do zasilania, obrony i usypiania. W Labiryncie Hallantiego była skrzynia z takimi wynalazkami, więc nawet sam Hallanti zechciał po to wrócić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki