FANDOM

Vpered- pierwszy odcinek serialu "Skipper, gdzie jesteś?", stworzony przez Pingwiniafanka1 (NACIŚNIĘCIE TEGO PRZYCISKU GROZI ŚMIERCIĄ LUB KALECTWEM) 21:04, lis 29, 2013 (UTC), Szenzii What ty do mnie rozmawiasz? 14:07, lis 30, 2013 (UTC) i --ZnK Twórca! (dyskusja) 17:49, lis 30, 2013 (UTC).

Fabuła

Przed czołówką

Odbywa się pogoń rosyjskiej armii za wysokim, muskularnym pingwinem. Na razie nie widzimy jego twarzy, ponieważ panuje noc. Uciekinier mknie w strugach deszczu. O tym, że ścigający go są Rosjanami, świadczą miotane co sekundę ruskie przekleństwa. Jakby tego było mało, zaczynają walić pioruny.

Po czołówce

Przy muzyce rodem z filmów akcji widzimy dalszy pościg. W świetle dziennym widzimy już twarz pingwina- nie grzeszy on urodą, jego twarz znamionuje doświadczenie, posiada ostre rysy twarzy. W przyspieszonym tempie widzimy, jak uciekinier dostaje się na statek do USA, a potem, wysiadając w porcie przy Seaville, znów natyka się na swoich prześladowców. Pomknął do Parku Wodnego, bo tam łatwiej się schować- jest więcej ludzi i zwierząt. Rosjanie depczą mu po piętach. W ostatniej chwili jakoś wślizgnął się na czyjś wybieg i cudem uniknął przyłapania ( Ruski minęli go). Wskakuje na szybę przy wybiegu Manfrediego i Johnsona, mówiąc zdyszany: " J*b two*u!". Manfredi i Johnson zauważają go. Pingwin przedstawia się- okazuje się, że również jest Rosjaninem i ma na imię Wania, co rodzi serię pytań, czy jest tranwestytą...Pyta Manfrediego:  Katkiewa zawód? "Ja nie pracuję"- odpowiada Manfredi. Słysząc nieznany dotąd język, Johnson i Manfredi krzywo patrzą na Wanię i zarzucają mu, że jest z sekty i mówi po arabsku. Nagle napiętą atmosferę rozwala Manfredi, mówiąc: " Pan jesteś z Hiszpanii, prawda? Ja właśnie byłem w zeszłym roku w Hiszpanii i tam zgubiłem se wtedy taki długopis. Nie widziałeś go pan?" Mimo wszystko Johnson każe Wani wyp*dalać, lecz nagle Rosjanin widzi znowu swych prześladowców, cudem chowa się za kamieniem leżącym na wybiegu i zaczyna wręcz błagać bohaterów, by przyjęli go do siebie na dzień, dwa ( liczy, że przez ten czas sprawa przyschnie i jakoś sobie poradzi). Manfredi i Wania znów zaczynają się kłócić, Johnson przerywa im i zaczyna płakać. Wania, chcąc mu się podlizać ( by uzyskać pomoc), z udawanym współczuciem pyta, co się stało. Johnson wyjaśnia mu sytuację ze Skipperem, Rico, Szeregowym i Kowalskim. Tego już przed Ruskiem nie wyznał, ale ronił łzy głównie z powodu ukochanej żony-Kimberley, która, jak ma nadzieję, należy nadal do oddziału Skippera. Wtedy Manfredi, mając przebłysk geniuszu, proponuje utworzenie oddziału, który szukałby zaginionych przyjaciół. Johnson przyjmuje ten pomysł z aprobatą, a Wania prosi o przyjęcie do oddziału ( w ten sposób łatwiej ucieknie przed współrodakami). Johnson zgadza się niechętnie ( wciąż nie ufa Wani, ale wie, że jego pomoc będzie potrzebna- Johnson sam z tępym i nie do końca sprawnym Manfredim nie da sobie rady), lecz najpierw trzeba przecież uciec z Wodnego Parku. Bohaterowie wykradają plan Parku i układają skomplikowaną strategię ucieczki. Początkowo ( o dziwo!) wszystko idzie dobrze, ale pod koniec, gdy już już miało się udać, dosłownie parę metrów przed drogą na wolność, zostają schwytani...

Przez kogo? Oglądajcie kolejne odcinki, a dowiecie się! Serial dopiero się rozkręca!

Cytaty

  • Johnson: Kim oni byli, k*wa?!
Wania: To byli.. to byli... moi źli bracia z Ukrainy. Jestem najstarszy, więc powinienem dostać tron, ale oni koniecznie chcieli dorwać się do władzy i teraz mnie szukają.
Manfredi: Ukraina! Zgubiłem tam majtki!
  • Wania: Ja Wania.
Manfredi: Wania? To pan jesteś tranwestyta?
  • Manfredi: Aha, czyli nie jesteś trans tylko homo, a ja miałem kiedyś takiego jednego chłopaka...
Johnson ( zatyka mu usta): Miałeś nie mówić!
  • Manfredi: Pan jesteś z Hiszpanii, prawda? Ja właśnie byłem w zeszłym roku w Hiszpanii i tam zgubiłem se wtedy taki długopis. Nie widziałeś go pan?
  • Johnson:  A tak w ogóle to nie przypominam sobie, żebyśmy mieli mieć gościa na herbacie... -.-

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Vpered

Więcej z Fandomu

Losowa wiki