FANDOM

Węch na miłość - fanowski odcinek stworzony przez -- Szenzii I like holidays! (kto pogada???).

Opis odcinka

Kowalski robi porządki w rzeczach, pomaga mu w tym Szenzii. Znalazł tam pełno jeszcze nie otwartych mikstur i płynów. Pingwin nie chcąc marnować dobrego asortymentu postanawia wynaleźć "płyn do latania" (pokrop się, a polecisz). Po 5 minutach naukowego paplania pingwina Szenzii sobie poszła. Następnego dnia Kowalski zwołuje całe zoo i prezentuje swój eliksir. Nikt nie chciał wypróbować. Kiedy pingwin chciał pokazać iż jest to bezpieczne (wylać na siebie) Szenzii się zdenerwowała, wyzwała wszystkich od tchórzy i baranów po czym wylała miksturę na siebie. Zwierzęta schowały się, mając nadzieję iż przetrwają detonację. Po chwili nic nie nastąpiło. Cisza. Wilczyca przeżyła, a pingwinowi zrzedła mina.  Szenzii wyśmiała wszystkich od tchórzy i miała zamiar iść, kiedy na murze zoo pojawiły się wszystkie uliczne psy i zaczęły na wilczycę gwizdać i rzuczać nachalne teksty. Ta oczywiście się odgryzła wyzwiskiem "debile i palanty". Psy przezkoczyły przez płot i zaczęły ją gonić wołając "zostań moją dziewczyną!". Zwierzęta nie mogły w to uwierzyć więc sobie poszły (tak po prostu).  Pingwiny (właściwie Rico) zaczęły gwizdać na psy specjalnym gwizdkiem odpędzając je. Kiedy komandosi weszli na skałę (tę na wybiegu wilków) zastali Szared'a nabijającego się z siostry. Zanim Kowalski zdążył coś powiedzieć Szenzii zaczęła go dusić. Najmądrzejszy z pingwinów postanowił zbadać miksturę i sporządzić drugą o działaniu odwrotnym. By wilczyca mogła spokojnie przejść te 3 metry dzielące ich wybiegi schowali ją do wora i przenieśli. Kowalski sprawdził jakie składniki dodał do mikstury i ustalił jakie składniki są ich przeciwieństwem. Ponieważ tych rzeczy nie ma w Ameryce ekipa musi czekać na najbliższy statek importowy z Europy, który przypłynie dopiero za miesiąc, a Szenzii cały czas nachodzą psy...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki