Fandom

Właściciel

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Właściciel - siódmy odcinek serialu Miażdżyciele autorstwa użytkownika Wojti2000 (dyskusja). Pierwsze i ostatnie pojawienie się cyborga-borsuka o imieniu Keith i robotów w Miażdżycielach. Jest to mały i któtki Crossover z fanfikiem Podróż.

Fabuła

Gang Kartana wraca do huty, po czym organizuje imprezę. Po pewnym czasie na imprezie pojawia się Ezekiel, razem z Pangolinami. Mówi że ta huta należała do nich, ale Gang Kartana wprowadził się do niej. Sergio próbuje negocjacji, ale nie udaje mu się. Ezekiel wypowiada wojnę gangów. Nicolas mówi że rozegrają to w ciekawszy sposób - mecz zbijaka. Wszyscy ruszają na boisko, po czym zaczynają wielki mecz. Gang Kartana zaczyna wygrywać z Pangolinami i Ezekielem, gdy na boisko wskakuje Keith- borsuk cyborg po czym zaczyna walczyć ze wszystkimi. Kartan zamęcza Keitha, a ten upada. Pojawiają się cztery roboty i zabierają zmęczonego borsuka cyborga. Maszyny uciekają, a Kartan wie że są na pewno złe. Mecz zostaje przerwany, i wszyscy uciekają do swoich baz. Pod koniec odcinka na ulicę koło huty podjeżdża czarne Subaru Impreza, po czym powoli odjeżdża, a odcinek się kończy.

Postacie

Więcej w Fandom

Losowa wiki