Fandom

Włochacz

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Włochacz (znany również jako Seba) - młodszy brat Łysego, skate, pochodzi z Polski.

Włochacz by Lady.JPG

Włochacz autorstwa Lady of the Lake

Opis postaci

Zawsze nosi na sobie czapkę z daszkiem i ciemne okulary. Ma pociągłą twarz. Nigdy nie rozstaje się ze swoją deską. Jest strasznie potwornie niesamowicie bezczelny w stosunku do wszystkich. Nie ma przed niczym zahamowań. Chce, żeby wszyscy mówili do niego na pan. Strasznie zadufany w sobie. Jak na skate'a przystało, jest stale wyluzowany. Najbardziej lubi jeździć na desce ( imponując dziewczynom [1]), jeść chipsy i słuchać muzyki ( hip-hopu) na słuchawkach. Potrafi robić to godzinami- gdy słucha muzy, nic nie jest w stanie wyprowadzić go z równowagi. Cechą charakterystyczną Włochacza jest to, że używa tylko i wyłącznie slangu młodzieżowego, przez co jest często nierozumiany przez otoczenie.

Cytaty

  • Włochacz: Słuchaj, ziomal, nie wiem, czy kumasz zależność, ale zaprzestań tej beki, a jak nie, to pocisnę koksem.

Julian: Em... co rzekłeś?

  • Kowalski: Włochacz! Za 5 min walnie w nas bomba atomowa!

Włochacz: Po pierwsze primo- dla ciebie jestem pan Włochacz. Po drugie primo- przestań speakować, bo ja teraz muzy słucham. Kapujesz, koleś?

Ciekawostki

  • Włochacz ma jeszcze wiele innych pseudonimów- m.in. Moonface ( z powodu pociągłej twarzy), Dżej-Ef-Kej, Knypek, Matrix, Kudłacz, Palant [2], ale używa tylko dwóch najpopularniejszych.

Relacje z innymi

Z Łysym

Łysego irytuje Włochacz, dochodzi między nimi do ciągłych przepychanek, ale mimo to dresiarz nie da skrzywdzić brata.

Przypisy

  1. dziewczyny i tak uważają go za palanta, ale on tego nie zauważa, bo jest zachwycony sobą
  2. tę ksywę nadały mu dziewczyny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki