Fandom

Wściekła randka

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Wściekła randka - drugi odcinek serialu Miażdżyciele autorstwa użytkownika Wojti2000 (dyskusja), opowiadający o randce Cassie z Horusem Van Eagle.

Fabuła

Horus i Werfer proszą o jedzenie na ulicy udając bezdomne, głodujące psy. Werfer po pewnym czasie spotyka innego psa, a raczej samiczkę - bardzo grubą, stojącą przy quadzie. Werfer się w niej zakochał. Po pewnym czasie Sergio zauważa że Horus rumieni się patrząc na Cassie, więc daje mu lekcję jak zachowywać się na randkach. Horus musi być grzeczny i spokojny oraz mieć dobre maniery. Po pewnym czasie , na randce Cassie atakują dwa psy, jeden na motocyklu, a drugi na quadzie, którzy jak się okazuje pojmali Werfera. Cassie mówi żeby Horus walczył, ale ten postanowił że nie może bo Sergio mu kazał. W pewnym momencie Cassie została złapana przez psa na motocyklu, Horus wściekł się i zaatakował psy, po czym uwolnił przyjaciół. Jego dziewczyna powiedziała że lubi go takiego jaki jest, a nie jako stereotypowego gogusia, i wracają do huty.

Postacie

Cytaty

"Horusku, nie musisz być dżentelmenem bym cię lubiła. Lubię cię takiego jakim jesteś." - Cassie do Horusa na koniec odcinka.

"Mrrrr....Witaj, moja śliczna!" - Werfer do Drifty.

*Rzuca talerzem w Sergia przebranego za staruszkę* "KA BOOM Babciu!" - Horus na lekcji dobrych manier.

"Przestań ssać to jak bobas i żryj." - jak wyżej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki