FANDOM

Poprzednia część

- Witam was wszystkich. Chciałbym opowiedzieć dokładnie, co się teraz dzieje w rządzonej przez jakiegoś Durniaka[1]. Kiedy upadła moja ojczyzna[2], to panowali Gorbaczow i Jelcyn - dążyli oni do wyzwolenia kraju spod komunistów...

Jednak nie powiem całego monologu. Bowiem Mike się napił Coca - Coli i mu się zachciało.

- Yyyy, mogę iść do toalety?

- Tak, ale nie mów tego głośno.

Mike przeszedł pomiędzy fotelami, na których była cała masa kameleonów, szczurów i homarów. W końcu doszedł do toalety męskiej. Załatwił się, ale nie od razu wrócił na stanowisko. Zamiast tego wyciągnął zza lustra kilka puszek Coca - Coli. Potem wszedł do windy i pojechał na następne piętro. Wyjrzał zza belki i wycelował w Czerownego Wiewióra. Rzucił.

- Dlatego zrobię nową, demokratyczną Rosję.

- Rot Wiewiórze, myßlałem, że chcesz odbudować Sowjetunion. -  Powiedział Karl.

- To prze....

Puszki Coca - Coli rozlały po Czerwonym całą swoją zawartość.

- ...Szłość

- Hahahahahah! Wiewiór, koniec zimnej wojny?

- Napój zła był rzeczywiście zimny. Pokój!

Podali sobie dłonie. Następnie był czas na Mike'a McDougalla.

- Witam was wszystkich. Wiecie już, że psy nie są najlepszymi przyjaciółmi człowieka. My, koty mamy zaczętą erę dominacji!

- TAK!

- Dobrze. To teraz wyjaśnie, dlaczego postanowiłem tutaj się pojawić. Otóż zawsze marzył mi się podbój całego świata. Teraz pojawiła się przede mną taka szansa. Mam wszystko. Armię, przyjaciół, wynalazcę. Nawet broń. Podbiję świat wspólnie z wami!

- TAK!

- Ale, ale. Czas na trochę filozofii.

Kontynuował.

- To, co stworzyli Amerykanie jest wszędzie, otacza nas ze wszystkich stron. Nawet tu i teraz. Widzisz go wyglądając przez okno i włączając telewizor. Czujesz, gdy idziesz do pracy, czy do kościoła, gdy płacisz podatki. Dlatego nie należy oczekiwać od Chińczyków tego samego. Mamy być wyłączni na świecie i tyle.

Nawet Nie-amerykanie zaczęli klaskać.

Następna część

Przypisy

  1. Chodzi o Putina
  2. ZSRR

Więcej z Fandomu

Losowa wiki