Fandom

WZWAZ - część 13

1082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Poprzednia część

Potem odezwał się Doktor Bulgot.

- A teraz, ogłaszamy związanie Organizacjii Terrorystycznej McDougalla, Konfederacjii Ścieków oraz Wielkiej Unii Wodnej Zemsty na Człowiekach. Czas na ucztę! 

Wszyscy się zabrali do stołu. Było wszystko: śledzie, kotlety, pizze, frytki, cukierki i pepsi. Kiedy ktoś coś zjadł - dzięki kucharzoklonie Vica - odrastało[1]. Po uczcie wszyscy byli syci i najedzeni, chcieli się położyć do łóżek. 

Noc była długa. Wszyscy mieli wiele różnych snów, ale opowiem o jednym z nich, samego Mike'a. Spał w swoim luksusowym apartamencie. Co mu się śniło? Otóż opowiem jego sen w uproszczeniu. Że pod koniec Bitwy o Central Park, toczy pojedynek z Skipperem i go wygrywa. Potem przejumują kontrolę nad zoo, potem szkolą ok. milion człowieków, aby stali się "Mcdougalistami" i przejmują kontrolę nad Nowym Jorkiem, potem stanem, stanami, USA i zostają utworzone USIC. Potem polityka (m.in. likwidacja Muzułmanów i Azjatów) i podboje (Kanada, Kuba, Grenlandia. Meksyk, Gwatemala itd.), a w końcu imperium kolonialne (American Colonial Empire).

Sen dla niego był bardzo "smaczny", ale nagle coś go obudziło. Był to zegar.

- Mówiłem, żebym go wyłączył. - Skomentował.

Ale teraz czas na umieszczenie reaktora łukowego w Lewiatanie - Bez niego nie będzie się ruszał.

Więc Mike wstał i przywitał się z wszyskimi. Poszedł do wielkiego tunelu. Był cały czarny. Spotkał Vica i Doktora Bulgota.

- Dzień Dobry.

- Dla kogo dobry, dla tego dobry.

- Więc co, ten reaktor ma zostać umieszczony?

- Oczywiście.

Reaktor był transportowany gigantycznym taśmociągiem. Był taki, że się ledwo mieścił w wagonie kolejowym.

- Kontrola! - Odezwał się jeden z kameleonów.

Potem odezwał się komputer:

- SKANOWANIE ROZPOCZĘTE.

- SKANOWANIE W 25%. ZERO DEFEKTU

- SKANOWANIE W 50%. ZERO DEFEKTU

- SKANOWANIE W 75%. ZERO DEFEKTU

- SKANOWANIE W 100%. DEFEKT.

- Co? - Zadali sobie pytanie wszyscy.

Następna część

Przypisy

  1. Nawiązanie do Harry'ego Pottera

Więcej w Fandom

Losowa wiki