FANDOM

W piątej rzeszy - fanowski odcinek Pingwinów z Madagaskaru. 

Opis

Do zoo przybywa nowy pingwin. Po bliższym zapoznaniu pingwiny dowiadują się, że to agent specjalny z Niemiec pod pseudonimem Śmierdziel . Pingwiny próbują go dołączyć do swojego oddziału, jednak ten odmawia. Gdy wnerwiony tym Skipper próbuje go siłą przekonać do dołączenia, Śmierdziel powala go w 4 sekundy. Twierdzi, że woli działać solo. Rico widząc, jak agent rozgramia szefa, strzela do niego z bazooki. Jednak ten zwyczajnie łapie pocisk w płetwy i go odrzuca.

Śmierdziel zostaje przeniesiony na wybieg pingwinów, gdyż tylko tam jest wolne miejsce. Okazuje się, że ta sama osoba, która walczy lepiej od Skippera, ma niebywałe maniery, ma niezwykle wysoki poziom inteligencji i posługuje się "trudnym dla prostaków językiem". Zdobywa szybko sympatię Szeregowego. Gdy oddział zostaje zaatakowany przez doktora Bulgota, który próbuje na nich użyć memodestruktora, Śmierdziel zakrada się od tyłu, łapie go za płetwę ogonową, kręci młynka i wywala aż nad Morze Karaibskie. Po chwili stwierdza, że jego zadanie zostało wykonane, tłumacząc to tym, że wiedział o ataku Bulgota i dlatego tu przybył. Powoli odchodzi na tle zachodzącego słońca w kierunku bramy. Skipper ostatni raz pyta, czy na pewno nie dołączy do oddziału, a ten odmawia, jednak daje im pewien zegarek na rękę i mówi, że jeśli będą potrzebować jego pomocy, mogą go tym szybko wezwać. Na sam koniec mówi: "Ich komme wieder" i wychodzi przez bramę zoo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki