Fandom

Warsaw Penguin Company

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Warsaw Penguin Company-  serial tworzony przez Marta the WriterDyskusja[Wkład] oraz HUSSARYA33. Staż odbywa też Julius Flavius (dyskusja) 17:58, lip 3, 2014 (UTC). Głównymi bohaterami są Louis i Łysy, znani z serialu Karen w zoo, do których dołącza później Flawian.

Fabuła

"Warsaw Penguin Company" dzieje się w tym samym czasie, co Powrót do Korzeni. Podczas gdy Karen, Spencer i pozostali bohaterowie wybierają się na Sumatrę, to Łysy i Louis wybierają się do Warszawy. Łysy, widząc, że jego przyjaciele wybierają się w podróż, wpada na pomysł, żeby wreszcie odwiedzić swą ukochaną Polskę. Louis chce się z nim zabrać. Dres, chociaż przeczuwa, że z jajcarzem mogą być same kłopoty, zgadza się wziąć go ze sobą, żeby nauczyć tego je****go rudzielca w kilcie trochę historii naszego pięknego kraju w ramach odchamiania społeczeństwa. Skipper wydaje Louisowi i Łysemu miesięczny urlop, również Hakimowi, który chce pojechać do Arabii Saudyjskiej, a tymczasowo na ich miejsce przyjmuje do oddziału Kanuta i Jamesa Australię. Louis i Łysy docierają do Warszawy, spotykają się z Oddziałem Łysego i mają wiele przygód. Potem chcą wrócić do Nowego Jorku, jednak nie idzie im to tak łatwo- powrót przedłuża się, ponieważ przeżywają jeszcze wiele niezwykłych perypetii, poznają nowych bohaterów (nie tylko tych pozytywnych) i trafiają do różnych krajów (m.in. byłej Jugosławii czy Szkocji, czyli ojczyzny Louisa).

Bohaterowie pozytywni

Bohaterowie negatywni

Ciekawostki

  • Nazwa serialu ( wymyślona przez użytkownika P.Smith15) nawiązuje do pochodzenia bohaterów- pojawia się słowo "Warsaw" (Łysy), a cały tytuł jest w języku angielskim, którym posługują się Szkoci (Louis).
  • Czołówka trwa 1min 45sek.

Spis odcinków

Sezon Pierwszy

  1. Polska, kochana Polska
  2. Tawariś Louisov
  3. Seba w tarapatach
  4. Polen über alles
  5. Porachunki z przeszłości
  6. Nie ma to jak wp***dol
  7. Kosmiczne wojaże
  8. Unicestwienie
  9. Zemsta Anastazowskiego
  10. Na wszystkich frontach

Zobacz też

Warsaw Penguin Company: The Game

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Warsaw Penguin Company

Więcej z Fandomu

Losowa wiki