Fandom

Warsaw Penguin Company: The Game

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Warsaw Penguin Company: The Game: gra stworzona na podstawie serialu Warsaw Penguin Company przez HUSSARYA33.

Rozgrywka

Gra posiada dwa główne tryby gry: Fabuła i Kariera oraz dwa tryby dodatkowe: Misje i Wolna gra. Jest także opcja gry wieloosobowej do 8 graczy poprzez sieć LAN lub Internet albo 2 na podzielonym ekranie.

Fabuła

Tryb Fabuła jest bezpośrednio związany z akcją serialu. W czasie gry kierujemy wybraną postacią. Do każdej misji można wybrać jedną z pięciu postaci: Łysego, Louisa, Rudego, Hiro i jedna postać dodatkowa, zależna od poziomu. Przebieg misji przeważnie jest inny niż w serialu, np.: na poziomie "To nasza ziemia!" (oparte na odcinku Tawariś Louisov) rosyjska armia stawia zorganizowany opór, a w "Inwazji" (Kosmiczne wojaże) nie można przekonać Daleków do eksterminacji Niemców.

Kariera

Jest to główny tryb gry. Wcielamy się w nowego członka oddziału. Gra zaczyna się od stworzenia postaci: do wyboru są 4 gatunki zwierząt - pingwin, lis, małpa i sokół (w patchu 1.2 doszedł wilk) - każda ma inne umiejętności początkowe, np.: małpy dostają więcej punktów inteligencji od reszty zwierząt, w kwestii wyglądu i uzbrojenia można dowolnie szaleć (tęczowy sokół z nietoperzowymi skrzydłami i granatnikiem? proszę bardzo), jednak zdolności są rozdawane bardzo skromnie - nawet przesłanie wszystkich punktów doświadczenia na jedną cechę (jest ich pięć: inteligencja, siła, spryt, zwinność, obsługa broni) zapełnia pasek do połowy, a postacie zbilansowane są praktycznie do niczego. Na samym początku wybierane są też specjalne umiejętności (max. 3), które jednak w pierwszych misjach nie dają żadnych realnych korzyści - decydują tylko o kierunku rozwoju postaci. Tryb awansowania także jest mało zależny od gracza - po misjach paski umiejętności rosną o pewien procent. Wykonywane misje są tworzone na bieżąco przez grę - nawet przechodząc ją kilka razy zawsze masz inne wyzwania przed sobą, ale nie da się ukryć, że są one dość powtarzalne - szpieguj, włam się, uratuj, zabij, zdobądź - ale zróżnicowane mapy i wymagający przeciwnicy nie pozwalają odczuwać nudy. Po ukończeniu trybu gracz dostaje dostęp do nowych, czasami tak komicznych, że wręcz idiotycznych, gatunków (np.: delfin, pies, nietoperz, mucha, jednorożec - łącznie jest ich ponad 60), broni (np.: myśliwiec, czołg czy kusza - łącznie jest ich ponad 100) i umiejętności.

Misje

W trybie Misji mamy prawie 200 (wraz z aktualizacjami pojawiają się nowe) specjalnie utworzonych w tym celu poziomów utrzymanych w konwencji trybu Kariery, jednak żadna z nich się nie powtarza. Mają one bardzo zróżnicowany poziom trudności - od bardzo łatwych po prawie niemożliwe. Tryb Misji narzucona postać,a także jej poziom doświadczenia, umiejętności i broń.

Wolna gra

W trybie Wolnej Gry wcielamy się w jakąś postać (zarówno z serialu, jak i z kariery), którą chodzimy po mieście. Możemy przyjmować różne zlecenia od mieszkańców lub też działać na własną rękę. Za każdy zrealizowany cel dostajemy punkty doświadczenia, które można wykorzystać w trybie kariery.

Multiplayer

Gra obsługuje tryb Multiplayer do 8 graczy w sieci LAN lub w Internecie oraz 2 na podzielonym ekranie. W trybie multiplayer są dostępne dwa tryby - Zadanie i Potyczka. W Zadaniu gracze stanowią jedną, przynajmniej 4 osobową drużynę (jeżeli jest za mało graczy, pozostałymi steruje komputer), która wykonuje zadania - przywodzi to na myśl tryb Fabuły lub Misji. W potyczce natomiast dzielą się na dwa oddziały (liczba graczy musi być parzysta, w przeciwnym wypadku jeden gracz czeka) i walczą między sobą.

Postacie grywalne (tryb Fabuły)

  • Łysy (Inteligencja: 3, Siła: 4, Spryt: 8, Zwinność: 4, Obsługa broni: 6)
  • Rudy (Inteligencja: 3, Siła: 6, Spryt: 4, Zwinność: 4, Obsługa broni: 8)
  • Hiro (Inteligencja: 7, Siła: 4, Spryt: 5, Zwinność: 6, Obsługa broni: 3)
  • Mistrz (Inteligencja: 4, Siła 6, Spryt: 5, Zwinność: 4, Obsługa broni: 6)

<resztę dopiszę>

Więcej w Fandom

Losowa wiki