Fandom

Weather Team

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Postacie stworzone przez Księżniczkę Kiarę.

Weather Team (pol. naz. Pogodowy Tim) to drużyna superbohaterek o niezwykłych, pogodowych zdolnościach.Na początku najgroźniejszy wróg Żywiołów, lecz później ich przyjaciel.

Historia

Historia rozpoczyna się bardzo dawno temu, kiedy to jeszcze na planecie Dark Game nie było krwawych zawodów, a sama planeta nazywała się Flora World (Roślinna Planeta).Pewna gepardzica (żona władcy świata) ma urodzić dziecko.Lecz niebawem staje się coś dziwnego - zaginął władca.Gepardzica Haynee (bo tak miała na imię) popada w panikę.Niedługo potem znajdują ciało władcy, ale coś tu nie gra.Władca (który nazywał się Saron) miał złotą sierść, a nie ciemnobrązową.Kiedy Haynee dowiaduje się, że to spisek brata Sarona, Vartha, od razu wpada w panikę i ucieka.Lecz szybko ta informacja dociera do Vartha, i chce za wszelką cenę ją zabić, by nikt nie dowiedział się, co się naprawdę stało.Haynee po kilku dniac biegu zaczyna rodzić.Dobiega pędem do sireocińca, w którym szybko jej pomagają.Rodzą się nie jedno, ale trzy małe gepardziątka, okazujące się samicami.Haynee od dawna wiedziała, jak nazwać jedną dziewczynkęlub chłopca, ale trzy!Tego się nie spodziewała.Pierwszą nazwała Skyler, bo miała oczy błękitne jak niebo.Drugą nazwała Songia, bo tak nazywała się jej siostra, która przedwcześnie umarła.A ostatnią Verona, bo po jej niezwykłym wdzięku widać było romantyzm.Po nadaniu imion spisała jeszcze szybko testament, ale w połowie pisania - umarła.Skyler,Songia i Verona dorastały tam do wieku pięciu lat (ludzkich), aż w końcu przygarnął je pewien stary wombat o imieniu Gohan.Zaczyna uczyć ich wschodnich sztuk walki i opanowania się.Lecz pewnego dnia Verona kicha, i wywołuje ogromną wichurę swoim kichnięciem.To samo dzieje się z Songią, która zdenerwowała się na siostrę i spowodowała burzę.U Skyler jest to samo, uspokajając kłócące się siostry, i  odpychając je słupem wody.Okazuje się, ze odziedziczyły niezwykłe zdolności: Skyler - Tsunami i trąby wodne, Songia - burza i piorun kulisty, i  Verona - wichura oraz trąby powietrzne.Dziewczyny oswajały swoje nowe umiejętności, do lat 15, kiedy Gohan umarł.Szukały miejsca na ziemi, aż pewnego dnia przyjął ich do domu nieznajomy, a tym nieznajomym był Varth, nowy władca.Gdy otkrył, kim naprawdę są dziewczyny postanowił, że będzie udawać przyjaciela, aż później po cichu je zabije.Zatrudnił je jako swoje agentki do spraw podporzątkowania nowego, lepszego (dla niego) świata.Planetę nazwał Dark Game, a żeby było mu ciekawiej pomyślał, by urządzic co roku krwawe igrzyska, w którym ludzie będą walczyć na śmierć i życie.Ludzie nie mogli nic powiedzieć, ze względu na jego agentki.Na drodze stanął jednak bunt innych dziewczyn o niezwykłych mocach - Żywiołach.

Skyler Tsunami

Pierwsza siostra.Skyler posiada moce tsunami i trąby wodnej.

Charakter:

Skyler jest porywcza, a zarazem odważna.Każdy konflikt zażegnuje pokojową negocjacją.To ona pierwsza wiedziała od początku, że coś śmierdzi w sprawie Vartha.

Talenty:

Oprócz swoich niezwykłych umiejętności pogodowych Skyler potrafi pływać i szybko biegać (w sumie jak każdy inny gepard)

Wygląd:

Skyler chyba jako jedyna odziedziczyła wygląd po ojcu.Ma złotą sierść, kruczoczarne plamki i bardzo niebieskie oczy.

Przyjaźnie:

Ze swoimi siostrami ma dobre kontakty, lecz czasami ją denerwują.Varthowi ufa tylko odrobinę, bo nie sądzi, żeby miał co do niej i jej sióstr dobre zamiary. Żywiołów przez chwilę oskarżała o śmierć ojca, ale później zrozumiała, że to Żywioły są przyjaciółmi, nie Varth.

Songia Burza

Druga siostra.Ma cały zasób burzowych mocy takich jak: grzmot, błyskawica i piorun kulisty (który jest rzadkością).

Charakter:

Songia ma trochę narcystyczny charakter, ale myśli czasem o innych.Lubi swoje moce, i żyje z nimi w zgodzie.Ale jak ją coś zdenerwuje, chce to załatwić tylko mocami, nie jakąś pokojową negocjacją.

Talenty:

Songia lubi czytać.Ponadto tańczy i gra na gitarze.

Wygląd:

Songia ma bardzo jasną sierść, brązowe plamki i fioletowe oczy.Zapewne ten wygląd odziedziczyła po cioci.

Przyjaźnie:

Kocha swoje siostry, i to bardzo, ale uwielbia je denerwować.Varthowi zaufała bezgranicznie, ale gdy otkryła zdradę pragnęła go zabić.Bardzo chciała również zniszczyć Żywioły, ale potem do nich dołączyła.

Verona Wichura

Ostatnia trzecia siostra.Ma moce wichury i trąby powietrznej.

Charakter:

Verona lubi romantyzm, a sama jest niezłą uwodzicielką i flirciarą.Jest lekkoduszką i luzerką.

Talenty:

Verona opanowała do perfekcji uwodzenie.Ale pisze opowiadania miłosne oraz piosenki.

Wygląd:

Verona ma aż tak pomarańczową sierść, że jest aż czerwona.Oczy Verony są zielonej barwy.Swój wygląd na pewno odziedziczyła po matce.

Przyjaźnie:

Verona kocha swoje siostry, poświęciłaby swoje życie za nie.Vartha polubiła, ale wolała się nie przywiązywać do niego jak Songia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki