FANDOM

  •  Kiedyś założyły się z Szenzii, która zje więcej pączków - Wendy przegrała i musiała nagrać głupią piosenkę.
  • ZAWSZE trzyma się grafiku.
  • Jest rasistką w stosunku do Niemców, Rosjan, Arabów i Czechów ( Niemcy powiedzieli, że jest brzydka, Ruscy, że jest podobna do Heleny Vondrackovej, a Czesi nie chcieli jej w KFC sprzedać McWrap'a).
  • Nosi drogą biżuterię.
  • Zna wielkie sławy.
  • Jest menagerką Szenzii
  • Zwierzęta się jej boją.
  • Zna się na nowinkach technicznych.
  • Potrafi robić tysiąc rzeczy jednocześnie. 
  • Potrafi chodzić lub biegać, jednocześnie pisać na tablecie i rozmawiać przez telefon.
  • Je bardzo dużo jednak nie tyje od tego.
  • Nosi dodatki od Prady.
  • Jest bardzo wyćwiczona - zawsze wygląda jak " POKER FACE" - niczym się nie jara, niczego się nie boi. Wyjątkiem jest gniew.
  • Zna sztukę Karate, ale nie wiadomo, gdzie się tego nauczyła.
  • Jak była w Tokyo naćpała się marychy i od tamtego czasu ma tam dożywotni zakaz wstępu.
  • Nie lubi taniego rapu (tylko tych wykonawców, których krążki sprzedają się nie za mniej, jak 12209 dolary arktyczne, czyli 122$ lub ok. 50 €  - ta waluta ma różny przelicznik).
  • Jest kawoszką (była nawet w reklamie Jacobs'a i ma swoją puszkę).
  • W zasadzie, to nie umie praktycznie (teoretycznie umie opisać wygląd gry) na niczym grać, ale co tam?...
  • NIGDY nie zgodziła się na współpracę z Donatanem (mogło być na odwrót, ale to inna inszość).
  • Kiedy siadł jej iPod, nie wychodziła z domu, póki nie odkryła, że się rozładował i naładowała go ponownie (ALE TO BYŁO TYLKO RAZ!)
  • Pracowała kiedyś dla Madonny, ale kiedy ta zaczęła wisieć na krzyżu, Wendy uchyliła się od współpracy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki