Fandom

Wendy/Cytaty

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
  • No i ja mu w tedy na to ... (kelner przynosi drinka) Malinowy?! Przecież mówiłam, że mają być owoce leśne! (rzuciła w niego szklanką) Wracając:  No i mu powiedziałam, że nie....
  • SzenziiNie boisz się, że na kogoś wpadniesz jak chodzisz patrzać się w tablet? Wendy: Nie a czemu?
  • Przykro mi, ale mam już gwiazdę pod swoimi skrzydłami.
  • LOL kto ci pisze takie teksty?! Szenzii: Pisałyśmy to razem...
  • Mam dla ciebie najlepszy koncert! Uwaga... W MIAMI!
  • Grafik przestawiony?... Ale, ale, ale.... ja miałam plany! Nieeeeeeeeeeeeeeeeeee! Wilk: Przecież przerwa na toaletę jest przestawiona tylko o minutę. Wendy: Śmiesz mnie pouczać?! Wilk: Nie skądże!
  • Nie masz miejsc? Ah tak? Za to ja mam miejsce w grafiku na przywalenie ci w pysk!
  • Szenzii, kochanie załatwię ci ten koncert na Brodwayou jak przelew bankowy tydzień temu!
  • To nie ja tylko SiergiejSiergiej: Przecież nic nie zrobiłem! Wendy: Tak czy siak jesteś Rosjanem! I powiedz swojemu Putinowi żeby przestał mnie ośmieszać w telewizji!*
  • Ty to kto?! Julek: Ja jestem Król Julian z Madagaskaru! Wendy: No extra, jeszcze Arab!

______________________________________________________________________________________________

  • Nie jest to napisane w celu zniesławienia prezydenta Rosji Władimira Putina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki