FANDOM

Weselisko- 1 odcinek Królewskiego powrotu na Antarktydę

Opis

Odcinek wiążę się z filmem "Operacja: miłość dla wilczycy " i pokazuje ślub oraz wesele Szenzii i Astera, podczas gdy w filmie pokazana była tylko przysięga i pocałunek . Możemy zobaczyć jak to dokładnie wyglądało i co tam robili. Oglądający mogą dowiedzieć się kto był na weselu i charekterze gościa, kto najbardziej pomagał młodej parze oraz kto był świadkiem.

Nadeszła ta chwila... Dwa wilki stoją na podwyższeniu, śmieją się od ucha do ucha i patrzą sobie głęboko w oczy. Obok nich stoją: Marlenka, Kowalski , Szeregowy , Rico , Sasza , Klucha i Julian. Przed nimi stoi Skipper. Wypowiada magiczne słowa, które mają upamiętnić miłość tych dwojga. Kiedy oboje wypowiedzieli "Tak" i wymienili się obrączkami nadszedł czas na pocałunek. "Ksiądz" nie zdążył skończyć wypowiedzi, ponieważ państwo młodzi rzucili się sobie na szyje. Wszyscy dają owacje na stojąco, a oni nie przerywają. Po kolejnych dwóch minutach pocałunek się zakończył. Młodzi wybiegli z podwyższenia dali sobie zrobić kilka zdjęć i wsiedli do pięknie przyozdobionego samochodu z zawiązanymi z tyłu puszkami. Do kolejnych pięciu samochodów goście składają duże i małe prezenty oraz piękne kartki. Kiedy wszyscy dojeżdżają do hotelu młodzi już czekają i wygłaszają mowy. Każdy idzie na wyznaczone miejsce z nadzieją iż jest blisko młodych, którzy chodzą po sali na parterze i rozmawiają z gośćmi. Przybył zespół , który zwykle przygrywa Szenzii podczas jej piosenek. Kapela została zauważona przez zaproszone producenta muzycznego i dostaje kontrakt, za tydzień mają się zgłosić do jego studia. Wesele przebiega wyśmienicie i kroi się szampańska zabawa.

Ciekawostka

Jeśli porówna się fabułę z odcinka i filmu można wywnioskować że:

Szenzii i Aster wzięli ślub w Nowym Yorku, wesele było na Antarktydzie, wrócili do zoo i "zrobili" dzieci gdyż w filmie był pokazany fragment ślubu i napis "dwa miesiące później", a po napisie dzieci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki