FANDOM

Więzień Abakanu (ang. The Prisoner of Abakan) - ósmy odcinek fanowskiego serialu Przeciętne dni z życia OTMD.

Fabuła

Jest tydzień przed operacją "BohaDOL" (ang. Best day of our live - najlepszy dzień naszego życia). Pod tym słowem przyszli Alianci Z rozumieli atak na zoo w Central Parku. Ale Dr. Bulgot Mike'owi zlecił jeszcze jedno zadanie - Uwolnić pewnego więźnia, który nazywał się Ivan Amursky.

Przebywał on w więzieniu syberyjskim w Abakanie (Syberia, Rosja, Inny kontynent). W tym celu zgromadził kameleony (Cytat 1). Potem zarządził załatwić samolot na Abakan. I to samolot z Zakonu, czyli z masą udogodnień (Cytat 2). Wystartowali.

Po kilkunastu godzinach lotu dotarli do miasta, w którym jest uwięziony ten wiewiór. Jednak okazało się, że nie ma go na spisie więźniów. Nagle zadzwonił do Mike'a Bulgot (Cytat 3). Znaleźli wysypisko i zaczeli kopać. Na poziomie 25 od najwyższych śmieci, znaleźli wielką blachę. Przebili się, a atakują ich strażnicy. Uciekają, a następnie niszczą kraty (Cytat 4). W końcu Ivan uwolniony (Cytat 5), powrócili do domu, a odcinek się kończy. 

THE END

Cytaty

Cytat 1

  • Mike: No to zobaczmy, czy wszyscy obecni. Stan, Richie, Ernie, Jeff, Brand...A gdzie Ub?

(Pewien tygrys w ciemnogranatowym stroju rzuca się na kota).

  • Ub: A-JA!!!
  • Mike: BŁAGAM!!! Ta diamentowa katana ma być z dala ode mnie!!! Ale dzięki za zaskoczenie.
  • Ub: Wszyscy ninja tak robią. Przepraszam. Gorzej mogłoby być, gdyby był tu...
  • Vic: Y-khm.
  • Ub: Ten chomisio z wielkim mózgiem.

Cytat 2

  • Pingwini dostawca ZZ: 4 łazienki z sauną, minikino domowe, kominek, garaż na 3 samochody, to wszystko, co potrzeba?
  • Mike: Tak.
  • Vic: Jeszcze labolatorium.
  • PDZZ: Ok. EF 1.0 0-34 jest gotowy do startu.

Cytat 3

  • Doktor Bulgot: Mam kolejną informację.
  • Mike: WHAT??? Właśnie szukamy Ivana, nie przeszkadzaj nam.
  • Dr. Bulgot: Oddaje głos numerowi 1.
  • Homar nr.1: ​ Przedostań się na śmietnik koło centrum miasta i zacznij kopać. To więzienie jest jak strefa 51.

​(Mike odkłada telefon do kieszeni)

  • Mike: Kameleony, na wysypisko w centrum miasta. Będzie małe poszukiwanko...

Cytat 4

  • Mike: Melissa, twoja kolej.
  • Melissa: Ok.

(Ub ciosem rozwala kraty i chwyta Ivana)

  • Mike: Dobra robota, Ub.

Cytat 5

  • Ivan: Dziękuję za uwolnienie. Ale uciekajny!!! Gonią nas strażnicy!!!
  • Mike: Kameleony, prędko!

Ciekawostki

  • Nazwa odcinka parioduje książkę Harry Potter i więzień Azkabanu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki