Fandom

Wichajster

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Wichajster- pingwin białobrewy, brat cioteczny Louisa, członek Oddziału Łysego. Pingwiniafanka1 (dyskusja)

Wygląd

Nic specjalnego- niski, grubawy ( nawet jak na pingwina) 26-latek. Posiada burzę rudych włosów, których nigdy nie czesze. Ma tępy wyraz twarzy.

Charakter

Wichajster dołączył do oddziału stosunkowo niedawno. Nie wiadomo, skąd wzięła się jego ksywa (podobno wymyślił ją Łysy po pijaku).

Jest wielkim fanem swojego kuzyna, w przeciwieństwie do Louisa, który się Wichajstra wstydzi. Wichajster bardzo by chciał być takim jajcarzem jak Louis. Ciągle opowiada bardzo kiepskie suchary, które są tak denne, że aż śmieszne. Z tych sucharów nie śmieje się nikt oprócz niego. Louis jest dla niego wielkim autorytetem, Wichajster zrobi wszystko, co mu kuzyn rozkaże. Jest bardzo nachalny.

Jest ciotecznym bratem kumpla dowódcy, więc dostał się do oddziału przez znajomości. Bardzo niezdarny (prawie tak jak Mistrz), z trudem mówi po angielsku ( a po polsku i niemiecku to już w ogóle), nie jest raczej zbyt inteligentny, a o jego osiągnięciach w walce... lepiej nie mówić. Rudy wpadł więc na pomysł, by Wichajster został przynętą ( mięsem armatnim). Pomysł się przyjął i dziś Wichajster pełni tę odpowiedzialną i-wbrew pozorom- ważną funkcję.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki