Fandom

Wielkanocna Zmiana

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Jak zwykle święta wielkanocne w Nowym Jorku były obchodzone uroczyście.  Stefek Władko i Łysy urządzili dla PCH trening na sprawność- kto nie znajdzie 5 jaj w ciągu 30 minut, jego samochód zostanie "podrasowany" przez nieumiejętnego ucznia Cezarego (Cez założył warsztat). Po tym jak wszyscy znaleźli jaja, w zoo rozpoczeła się Wielkanocna Uczta. Późną nocą gdy Cezary wracał do domu nagle uslyszał szelest. Chwyciłza broń i zaczął na oślep strzelać. Wtem z tyłu usłyszał zawołanie "Suprise, Duck!" i padł nieprzytomny.

Na drugi dzień świąt, w lany poniedziałek Creep i Gutek zauważają dziwne zachowanie Cezarego. Gada z wymuszonym Węgierskim ackentem i ma zupełnie inne zwyczaje oraz "Zapomniał" jak się tuninguje auta (Rozwalił jakiemuś szopowi VW'na Golfa). Postanawiają się zakraść do domku pingwina. Odkrywają, iż to zamieniony Werfer (I jasne skąd akcent oraz rak umiejętności). Dzwonią po resztę gangu, jednak pies zauważa ich w oknie i ucieka. Creep szybko bierze swój wóz i z Gutkiem gonią dobermana. Po chwili pojawiają się wszyscy PCH. Gdy sytuacja wydaje się krytyczna w bagażniku budzi się prawdziwy Cezary i obezwładnia Werfera. Cezary wyskakuje z samochodu. Przy tym niestety auto spada z mostu Brooklińskiego i tonie, a potem wybucha. 

Na koniec odcinka widać Werfa wyrzuconego przez wybuch do Waszyngtonu.

Cytaty

  • Creep: Ale jaja, znalazłem już 5 jajo a dopiero 20 minut!

Gruby: A kopnąć cię w jaja?

  • Werfer jako Cezary: Dżendobry! Czo tam?

Więcej w Fandom

Losowa wiki