FANDOM

Wielkie Odliczanie to świąteczny odcinek Zoo na kółkach. Został stworzony na konkurs.

Fabuła

Trwają przygotowania do Nowego Roku, ale Rudy sądzi że większe fajerwerki będą kiedy obleje nitrogliceryną rakietę rosyjskiego pochodzenia. Niestety nitro się skończyło i PCH musi zdążyć odpalić "rakietę fajerwerkową" ale muszą też wyjątkowo szybko zakosić duże zapasy nitrogliceryny. Hiro chce aby najpierw paliwo poszło w ruch, gdyż chce stworzyć paliwo które sprawi że BUM! będzie większe. PCH sprowadza paliwo, ale okazje się że tak naprawdę jedynymi zwolennikami opcji Hiro są Mistrz i Creep. Reszta pozyskuje nitroglicerynę kradnąc ją z auta Crossa. Pies goni ich przez pół miasta, ale nikt z nich nie może wysunąć się na prowadzenie ponieważ nie mają nitro. PCH pozbywa się nitro w słusznej sprawie. Później pompują benzynę od: Gangu Kartana, Alfrdeda i Torno, Mafii, Tasmana, oraz od Braci. PCH uzbierało spory zapas paliwa, ale gdy Wolt pokazuje swój pomysł na elektryczne fajerwerki, PCH proponuje współpracę. Wszyscy czekają na Nowy Rok, a gdy wybija godzina Zero, Ogniowo-Elektryczne wybuchy układają się w napis "SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!". Odcinek kończy się na noworocznych pozdrowieniach twórców serialu.

Jednak nagle wszystko znika i okazuje się że to sen śpiącego Stefka. Tak naprawdę jest godzina 8:00 rano. Stefek biegnie sprawdzić czy nitro jest w magazynie, ale zastaje tam pracującego Hiro, Mistrza i Creepa, którzy mówią że Nitro się skończyło i robią organiczne. Wkurzony Władko wypija puszkę Monstera, i jedzie po nitroglicerynę, ale Król Julian zawsze coś popsuje. Lemur chce zwędzić nową choinkę, a żeby swobodnie ją przewieźć, chce też zakosić Mustanga. Stefan wciska gaz, a Juliana wciska do opuszcznego Garbusa, przyczepia do niego linę, i podczepia linę do odświeżacza powietrza w kształcie choinki ("Moje kostki i tak prezentują moje autko!"). Julian nie zdając sobie sprawy z malutkiej choineczki która tylko odświeża powietrze, dojeżdża do zoo, i staje się pośmiewiskiem. Stefek kradnie duży zapas nitrogliceryny, i kiedy przyjeżdża do zoo, widzi pobitego Juliana. Kiedy pokazuje mu "choinkę" jaką wiózł, wybucha śmechem (Stefek) i mówi mu żeby aby zdobyć "jego" choinkę, musi Po Prostu Walczyć. Odcinek już naprawdę się kończy wybuchem na niebie, który układa się w flagi: Polski (Łysy), Nowego Orleanu (Stefek), Japonii (Hiro), Niemiec (Mistrz), logo Windowsa (Gruby), Rosji (Rudy) i USA (Creep).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki