FANDOM

Wilcza Skała - fanowska skała fanowskie miejsce, autorstwa Dżusta

Opis

Wilcza Skała mieści się na środku terytorium watahy BlodSpill. Mieszka tam para królewska.Obecnie to Szenzii i Aster. Jednak wilczyca kolejną, nieprzemyślaną decyzją pozwala tam mieszkać swojej matce Szart i bratu Howard'owi
Wilcza Skała
. Para królewska zawsze mieszka na najwyższym piętrze, by móc obserwować księżyc i inne watahy (no i to mieszkanie, jako jedyne, ma jacuzzi!). Jest tam taki "balkon", z którego widać całe terytorium watahy (i jest tam jacuzzi!) i można ogłaszać z niego różne ogłoszenia (pływając w jacuzzi!). Solidna skała stoi tam od tysięcy lat. Rzeźbili ją najwspanialsi władcy watahy. Jest wysoka na około 10 metrów. Gustowne wnętrza przyciągają do wejścia. Najwyższej klasy zabezpieczenia. Mieszkanie królewskie ma 315m2, pozostałe jakoś 120m2. Skała ma odcień szarości.

Stan

Sama skała wyceniona została na, około, 500 000 000 (tak, tu jest tyle zer) funtów arktycznych. 

Wystrój

Na klatce schodowej, której ściany wyłożone są czerwonym aksamitem, złocą się schody ze szczerego złota ze srebrnymi poręczami. Ze ścian mrugają perskie dywany z wizerunkami dawnych władców [1](Wilhelm dostał swój, kiedy został zamordowany). Najdroższy monitoring i najlepszy dziewięćdziesięcioletni ochroniarz [2]. Ogólnie rzecz ujmując - klatka schodowa warta jest więcej, niż wszystkie mieszkania razem wzięte [3].

Przypisy

  1. Rządzisz, żeby skończyć na wycieraczce.
  2. Stary, ale jary.
  3. Szkoda, że nikt nie pomyślał o windzie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki