FANDOM

Winyl to 11 odcinek serialu Miażdżyciele autorstwa użytkownika Onewa.

Fabuła

Horus Van Eagle i Werfer jadą ulicą Jacka Bulldoga. Horus mówi że to dobra miejscówki ale nie aż tak jak huta. Nagle zza muru wyjeżdża oślepiający neonami Opel Calibra z winylem tygrysa. Kierowca przedstawia się jako Nicko, i mówi że ulica jest jego. Horus grozi mu łomem, a on pokazuje kolekcje jego stuningowanych samochodów, i potwierdza, że jeśli wygra wyścig to nie tylko wygra ulicę, ale również jego kolekcję stuningowanych aut. Horus gardzi "Wiesiowością" samochodów Nicko, ale Werfer mówi że to dobra propozycja, gdyż i tak Opel Calibra przegra z Porsche 550 Spyder. Nicko wtrąca się, że w takim aucie zginął jego idol (dla niewiedzących, James Dean), a przy okazji mówi że gdzieś jeszcze pojedzie. Horus mówi że stchórzył, ale Nicko wrócił, i to co Horus i Werfer zobaczyli przechodziło wszelkie pojęcie. Było to Lamborghini Gallardo. Nicko mówi że Horus może jeszcze wygrać bańkę. Wyścig się rozpoczyna, Porsche jest bardzo zwinne, ale nie daje rady Lambo, i przegrywa. Nicko mówi że jeśli chce sobie odpicować zabójcę aktorów, to niech przyjdzie do jego warsztatu. Nagle podjeżdża Bugatti Kartana, i wychodzi z niego sam jaszczur. Horus mówi żeby zabił tego mopsa, który właśnie mówi na jego Little Bastarda, zabójca aktorów. Kartan uspokaja Horusa, i mówi Nicko aby dał mu szybko te części które potrzebuje. Horus, Werfer, i Kartan odjeżdżają, a wcześcniej cicha i ciemna ulica, zmieniła się na ulicę nocnych nielegalnych wyścigów Tunerów.

Cytaty

    • Horus - (patrzy na Lamborghini Gallardo) Co to ku**a, jest!?
  • Nicko - Powiększamy stawkę! Nie tylko stawiam auta i ulicę, ale równieź bańkę!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki