Fandom

Wizyta w Rumunii

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wizyta w Rumunii to 5 odcinek Skipper, gdzie jesteś?.

Fabuła

Gdy bohaterowie są już syci, łatwiej im podjąć jakąś decyzję. Blair, której minął już kac, wysuwa propozycję, by odłamać kawałek lodu z lodowca i popłynąć na nim- chociaż nie jest to jakiś wybitny środek transportu, to przecież można nim dopłynąć chociaż do jakichś bardziej cywilizowanych miejsc. Jej pomysł wypalił- na kawałku lodu cały Oddział Johnsona i cały Oddział Novaka dociera do Niemiec. Okazuje się jednak, że trwa tam wojna domowa, i jest naprawdę groźnie. Brawurowy Novak i jego drużyna postanawiają, że chcą zostać w Szwablandii i walczyć ( nie mają nic innego do roboty, a trochę ruchu im się przyda).

Po tym jak Kirke opowiedziała reszcie oddziału o Bułgarii, chcą sprawdzić czy tam przypadkiem nie chowa się Skipper, chłopaki i Kim( Niemcy z wiadomych powodów i Nowy Jork na razie odchodzą w odstawkę). Lecą papierowym wahadłowcem, w konkstrukcji pomógł im stary niemiecki przyjaciel Wani (wzięli ze sobą nowego pingwina- tego wysokiego- i nazwali go Larry, a Blair, ciesząc się, że ma wreszcie skonkretyzowany cel w życiu, zobowiązała się go nauczyć mowy i różnych  innych czynności), ale uderzają w drzewo i wyskakują z papierowego samolotu prosto do czarnej Dacii Lodgy, zbijając szybkę. Siedzący w nim niedźwiedź klnie po rumuńsku F*** mama! (K***a Mać), później jednak zmienia swoje nastawienie do gości i zaczyna do nich gadać Bite ani venit la Romania, a va asigura ca ati auzit despere Dracula (Witajcie w Rumunii, słyszeliście zapewne o Draculi). Manfredi rozumie tylko słowo Dracula, przez co nazywa niedźwiedzia Dracula. Na co niedźwiedź reaguje, stopując auto i krzycząc do Manfrediego Eu sent Daniel, nu Dracula! Am de gand sa Bucuresti (Jestem Daniel, nie Dracula! Jadę do Bukaresztu), co sprawia że Manfredi chce się bić z Danielem za aresztowanie przyjaciela o imieniu Buk. Johnson ich godzi i zmienia swój akcent na bardziej zrozumiały. Daniel rozumiejąc mowę pingwinów, zaczyna mówić po Angielsku. Ku nieszczęściu pingwinów mówi, że w lesie wariuje psychopata, jednak po chwili dodaje że to tylko żart, gdyż w Rumunii można wiele się spodziewać. Oddział i Daniel rozpalają ognisko, i okazuje się że szef Daniela, Ludovic gadał mu o oddziale który u niego nocował, ale później zginęli wszyscy. Nie tylko zaskoczyło ich to że Szwajcar tak się o nich martwi, ale także że w ogóle jest szefem Daniela. Daniel mówi im że przyleciał dziś do Bukaresztu, gdzie jedzie. Oddział chce pojechać z Danielem, gdyż potrzebują pieniędzy. Po drodze jednak zdziczały niedźwiedź prawie ich zabił, ale mrugnął do niego porozumiewawczo i odszedł. Oddział dojechał ale gdy wyszedł z Rumuńskiego auta okazało się że ktoś uprowadził Ludovica.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki