FANDOM

Uwaga! Tak Wojti2000 kazał mi napisać. Uwaga! Nie moja wina że Kartan po prostu musi mieć gokart- --ZnK Twórca! (dyskusja) 11:56, paź 12, 2013 (UTC)

Wyścig Cytryn to 10 odcinek Zoo na kółkach

Fabuła

W mieście rozgrywa się nielegalny rajd wyścigowych gratów, inaczej zwanymi Cytrynami. Niepokonany w tej dyscyplinie jest mały jaszczur, który okrutnie eliminuje wrogów działami i zwycięża wszystkie wyścigi. Łysy przejeżdżając ulicą na której rozgrywały się wyścigi, postanowił wyeliminować "małego". Jednak z powodu auta, nie wpuszczają go na rajd. Postanawia udać się do grupy która da mu takie coś, i jedzie do kryjówki podupadającej mafii. Nie chcą oni jednak dać mu ich Cytryn, i wyzywają go na pojedynek. Wyścig oczywiście wygrywa Łysy, i dają mu swojego Poloneza. Łysy z pomocą Hiro ulepsza Cytrynę i wyrusza na rajd. Walka z Kartanem jest trudna z powodu mocy starego Bugatti, które w końcu zostało zniszczone. Kartan wyzywa Łysego i tajemniczego rajdowca na pojedynek driftowy, na który tym razem przyjeżdża w Bugatti noweczesnym. Walka Arrinieiry, Bugatti i Mitsubishi Eclipse, jest utrudniona przez Gang Wolta, który chce złapać rajdowców dla Crossa. Kartan pozbywa się ich używając broni "Jesienny Podmuch". Łysy wykorzystał to, włączył zagłuszacz i wjechał na metę. Tajemniczym kierowcą okazał się Michel, delfin i nowy przywódca Mafii Ronalda.

Ciekawostki

  • Lemons to wersja słabych samochodów które są wykorzystywane do wyścigów.
    Lemon.jpg

    "Cytryna"(LeMon lub Lemon)

  • Michel jeździ czarnym Garbusem z doczepionym spoilerem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki