Fandom

Wyścig Herosów

1098stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wyścig Herosów to 1 odcinek Tiger Happy Gang.

Fabuła

Odcinek zaczyna się, gdy komentator mówi, że przed pierwszym wyścigiem mają pojawić się liderzy zespołów. Najpierw przyjechali Creep, Thor i Tahu. Następni są Emerald, Hawk i Ace. Wygraną jest 10 000 $ oraz Buggati Veyron na 2 tygodnie. Rozpoczyna się wyścig. Tymczasem na trybunach Trex i Ub kibicują Creepowi, ale zaczyna się kłótnia z Konem i Nokiem, którzy kibicują Ace'owi. Postanawiają zrobić konkurs - kto zrobi więcej atrakcji, wygrywa. Podczas wyścigu odpada Hawk i Emerald. Ace podjeżdzając do Creepa mówi do niego, że szybciej jeździłby swoim Garbusem. Wściekły tygrys szybko odjeżdza tak,że pingwin wypada z samochodu i odpada. W tym czasie Trex z trąbką,wielkim plakatem Creep jest najlepszy oraz z kartkami z opcjami przegranej i wygranej, podczas gdy Ub bije cole i je frytki. Wściekły Trex wywala napój i frytki na auto Thora, przez co ten odpada. Tahu chce rozwalić opony Creepa. Ub dzwoni to niego i go o tym informuje. Creep jednak wciska gaz to dechy i wygrywa. Podczas gdy wszyscy mu gratulują, Ace goni Kona i Noka, a Tahu jest pocieszany przez Onue i Kopake. Pod koniec jest nazwa następnego odcinka i przeciwnicy.

Ciekawostki

W tym odcinku było widać w tle oddział Cade'a.

Odcinek miał swoją premiere w Polsce wcześniej niż w USA.

Cytaty

Ace-Już twój garbus byłby szybszy

Creep odjeżdza i Ace wypada z auta

Ace-No K***a

Trex Pomożesz mi Ub

Ub nie reaguje

Trex WYWAL K***A TEGO PIE***ONE FRYTKI I ZJE**NĄ COLE K***A OK?!!!!!!!!

Wystrażony Ub wszystko wywala na Thora

Thor-Od kiedy jedzenie spada z nieba

Creep-Od kiedy masz mózg.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki