Fandom

Wywózka

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wywózka - piąty odcinek z serii Pingwiny z Madagaskaru: Niedopowiedziane Historie

Fabuła

Pingwiny mają dość lemurów i zwołują zebranie w sklepie z pamiątkami ze wszystkimi, oprócz lemurów. Postanawiają wysłać lemury spowrotem na Madagaskar. Jednak do zoo przybywają Lemurzy Rockmeni, którzy są jeszcze gorsi od Króla Juliana, Maurice'a i Morta.

Streszczenie

Lemurzy Rockmeni zaczęli grać własne utwory i drzeć się na całe zoo. Mieszkańcom się to nie podoba. Najpierw zaczęli po kolei prosić graczy rocka, aby przestali, choć pingwiny uważały, że są lepsi od Juliana i znają się na muzyce (chciały, aby ich pomysł nadal był uważany za świetny, choć same przestawały tak uważać). W końcu pingwinom po kilku dniach przestało to się podobać. Skipper miał zabrać im instrumenty, Szeregowy odciąć ich uwagę od szefa, a Rico i Kowalski złapać ich, jak Szeregowy pobiegnie w miejsce zastawienia pułapki. Najpierw Skippera zatrzymały goryle - Bolo i Lolo, a potem Rico, Kowalski i szeregowy sami złapali się w pułapkę. Goryle wsadziły pingwiny do klatki. Wszystko, by się inaczej potoczyło, gdyby nagle nie przybył Król Julian! Nie wiadomo, dlaczego nie znajdywali się na Madagaskarze. Maurice uwolnił pingwiny, a Król Julian razem z Mortem zaczęli walczyć z zespołem rockowym. W końcu pingwiny wysyłają Lemurzych Rockmenów spowrotem do zoo w Hoboken, a przedtem zespół rockowy dostaje ostrą nauczkę od każdego z mieszkańców zoo.

Postacie

  • Skipper
  • Kowalski
  • Rico
  • Szeregowy
  • Król Julian
  • Maurice
  • Mort
  • Lemurzy Rockmeni
  • Burt
  • Marlenka
  • Roy
  • Joey
  • Bolo
  • Lolo

Niezapomniane cytaty

  • Skipper: Uwaga! To koniec waszej muzyki i zakłócania ciszy nocnej! Oto przybywają obrońcy tego zoo!
  • Czarny lemur: Słuchaj stary, plujesz się do mnie to plujesz się do nich!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki