Fandom

Yamahito

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Yamahito- fanowska postać, stworzona przez Pingwiniąfankę1. Imię dla postaci i to, że jest to dawny wróg Skippera z Japonii, zostało wymyślone przez użytkownika Hussarya33.

Opis postaci

Yamahito jest dawnym wrogiem Skippera z Japonii. Ujawnił się ponownie dopiero po latach. Wzajemna nienawiść jego i Szefa pozostaje na razie niewyjaśniona, ale Skipper wspominał, że coś wydarzyło się między nimi w Nagasaki. Yahamito jest pingwinem cesarskim, z wyglądu subtelnym i budzącym zaufanie: ma kształtny, czarny dzióbek, nogi i skrzydła, białe podbrzusze, oraz charakterystyczne znaczenia po bokach głowy. Jego technika jest następująca: udaje przed innymi słabego, miłego ćwierćinteligenta, który nie umie sobie poradzić i który daje sobie dokuczać. Gdy zachodzi taka potrzeba, udaje, że nie umie walczyć, ba, że nie umie nawet prawidłowo chwycić kija do kendo. A potem ujawnia swoją prawdziwą naturę. Jest niezywkle sprawny ficzynie i silny ( bardziej nawet od Louisa), świetnie walczy, sprawia wrażenie, jakby nie miał słabych punktów ( mimo to w jednym z odcinków dał się zaskoczyć). Yahamito nie ma żadnych skrupułów, potrafi zabić każdego bez mrugnięcia okiem. Nie wykonuje nigdy ani jednego zbędnego ruchu, nie lubi też przydługiego gadania, z którego nic nie wynika ( w przeciwieństwie do np. Hans). Do broni Yamahito należą: fuki- ya, sztylet, kij do kendo oraz nunczako. To ostatnie jest jedną z cech rozpoznawczych Yamahito i jego tajną bronią. Znany pod wieloma pseudonimami, np. " Pingwin Munczakoręki".

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Yamahito

  • Obrazek

    8 wiadomości
    • nie gniewam się na was :D
    • poprawiłem ;D

Więcej w Fandom

Losowa wiki