Fandom

Zły Lekarz

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zły Lekarz - szósty odcinek z serii Pingwiny z Madagaskaru: Niedopowiedziane Historie

Fabuła

Pingwiny poturbowane podczas misji zostają przywiezione do małego gabinetu doktora w zoo. Nowym lekarzem okazuje się być Oficer X. Teraz pingwiny przez cały czas będą trafiały do niego. Jego dziewczyną okazuje się być Shawna - asystentka i była miłość Szeregowego.

Streszczenie

Pingwiny próbują uciekać, ale nie udaje im się to. Kiedy Oficer X zamierza wsadzić je do klatki i wywieźć zatrzymuje go Alice i zabiera zdrowe pingwiny na wybieg. Potem Oficer X wraz z Shawna'ą zaczyna stawiać pułapki, aby pingiwiny się o nie rozbijały. Plan się udał i pingiwny rozbiły się m. in. na: wybiegu lam, Mini Zoo i wybiegu wydr. W końcu postanawiają pójść do weterynarza z myślą, że Shawna w końcu zmięknie i ich wyleczy. Plan się nie udał. Oficer X i Shawna łapią pingwiny i zamykają w klatkach. Teraz czekają na wywiezienie z zoo w Central Parku do domu Oficera X. Nagle Shawna przybywa i mówi im, że nie może patrzeć na ich ból i musi im pomóc. W końcu zrywa z Oficerem X i idzie mu to powiedzieć. Wróg pingwinów X nie może wytrzymać tego, że Shawna już z nim nie jest i zaczyna płakać ja panienka i ucieka z zoo.

Postacie

  • Skipper
  • Rico
  • Kowalski
  • Szeregowy
  • Alice
  • Oficer X
  • Shawna
  • Fredro
  • Marlenka

Niezapomniane cytaty

  • Kowalski: O nie! Przecież to Shawna! Była miłość Szeregowego!
  • Szeregowy: Nie przypominam jej sobie.
  • Kowalski: Mówiłeś nam,że jesteście nierozłączni.
  • Szeregowy: Wiesz, o wielu tak mówiłem. Nadal jej sobie nie przypominam.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki