FANDOM

Zabawka z zestawu -15 odcinek Szczeniackich latautorstwa Dżusta .

Opis

Trwa afera, w sprawie kradzieży drocennego kryształu królowej Anglii.

Szared jest oburzony, iż w knajpie fastfood nie dostał zabawki do zestawu. Kiedy pobił się z kasjerem ochrona wyprowadza go. Postanawia zniesławić restaurację, poprzez rozdawanie ulotek o treści "McWolfey nie daje zabawek do zestawu dla dzieci, a zdziera 15 funtów arktycznych!". Kiedy dostaje mandat za zniesławienie, postanawia użyć mocniejszych środków. Po wyczytaniu na paczce chipsów, które zjadł, że firma robiąca ten produkt wygrała rozprawę w sądzie po niechcianym strajku wpada na pomysł zorganizowania go. Następnego dnia wykrzykuje chamskie hasła wyborcze na temat restauracji chodząc przy jej wejściu z szyldem. Wychodzi na idiotę. Szenzii udaje, że go nie zna. Jednak wilk zdobywa sojuszników, a strajkiem zaczynają interesować się media lokalne. Po tygodniu sprawa zostaje tak ostro nagłośniona, że sanepid zamyka fastfooda. 

Po groźbach i rozrubach wilk dostaje upragnioną zabawkę od właściciela, który jest zmyszony opuścić teren. Okazuje się jednak, że w zabawce schowany został skradziony kryształ, warty 50 000 000 000 funtów arktycznych. policja, w poszukiwaniu kryształu, odnajduje Szareda z zabawką i na sam koniec odcinka, wilk zostaje zamknięty w pudle...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki