Fandom

Zahary

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Zahary - postać fikcyjna, stworzona przez Dżusta

.

Opis

Młodszy, przyrodni brat Saszy i Siergieja. Ma ok 23lat. Kawaler. Jest zdominowany wręcz przez starsze rodzeństwo. Wyrósł na "huśtawkę nastrojów" - raz użala się nad sobą, że go rodzeństwo poniża, wnerwia się na siebie, że nie umie dziewczyny znaleźć, a później cieszy się niezmiernie, że jest na utrzymaniu rodziców i nie musi nic robić. Jest bardzo leniwy. Mimo swojego trudnego charakteru ma on dobre serce i czasem wykazuje się wieksza inteligencją niż jego starszy brat (ale to CZASEM). Nawet, jeśli jest egoistyczny potrafi pomyśleć o drugiej osobie. 

Często mówi to, co myśli, lub co mu usta peplają nie licząc się z tego konsekwencjami. Ma on wrodzoną depresję i kompleksy, których nie umie przezwyciężyć, i które napewno będą dręczyły go do końca życia. Boi się prawie wszystkiego, czasem nawet własny cień go przeraża, psycholodzy stwierdzili, że będzie już taki do końca życia. Chodzi przerażony i wygląda jakby był naćpany (inaczej na haju), zawsze kiedy wychodzi rozgląda się dookoła czy gdzieś nie czai się zamahowiec.  Jego ojciec (a ojczym jego brata i siostry) to Niemiec, a matka ( ich współna) to Rosjanka.

Więcej w Fandom

Losowa wiki