FANDOM

Zasady, których nie zna w ogóle (ang. Rules that are not familiar at all)  - nowy, fanowski odcinek PzM

Opis odcinka

Sayorii chcąc troszeczkę się wyluzować i zapomnieć o poprzednich wydarzeniach postanawia zrobić mecz piłki nożnej. Zaprosiła Marlenkę, Skippera, Kowalskiego, Rica, Szeregowego, Króla Juliana, Maurice, a także Mort. Wybierały dwie osoby - Szef i król. W grupie króla byli: Kowalski, Szeregowy, Sayorii (a także Optimus), a w grupie Skippera: Rico, Marlenka, Mort, Maurice. Julian powiedział, że to on będzie ustalał zasady, jednak Szef się z tym nie zgodził, gdyż jak on ,,wymyśli" te zasady to nikt nie będzie chciał grać. I tak się pokłócili dopóki nie przerwała im arystokratka: ,,Nie wiem po co was zaprosiłam jak nawet nie znacie zasad...", a po chwili powiedziała jak w to się gra. Dodała jeszcze, że ani ona, ani Optimus nie mogą używać teleportacji.

Wyszło 9:7 dla grupy Skippera, a to dlatego drużyna w której była Sayorii przegrała, gdyż Król Julian rozpraszał wszystkich - śpiewał, tańczył, kopał Morta. Arystokratce aż czerwone oczy się zrobiły ze zdenerwowania (to nie było rozdwojenie jaźni!) i rzekła, że król nie będzie już grać. Król smutny poszedł do swojego królestwa, a gra toczyła się dalej. W nocy słychać było jakąś muzykę, wielki tupot, pingwiny wyszły. Okazało się, że Król Julian sam zrobił meczyk, w której były większe ssaki - słoń, kangur, a także nosorożec. Szczury słyszały dźwięki, a wściekły Król Szczurów wyszedł na powierzchnię, zaatakował pingwiny, Juliana. Słoń uciekł (gdyż bał się myszy), a nosorożec poszedł do wybiegu. Sayorii widząc jak wróg znęca się nad przyjaciółmi obroniła ich, dostając mocno w brzuch (nie chciała do końca używać swoich umiejętności, gdyż mogła ponownie stracić kontrolę nad sobą). Szczury uciekły, a arystokratka prawie zawyła z bólu, a po chwili zaczęła pluć krwią. Oddział szybko zaniósł ją do bazy...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki