Fandom

Zazdrość Werfera

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zazdrość Werfera - szósty odcinek serialu Miażdżyciele autorstwa użytkownika Wojti2000 (dyskusja). Jest to debiut pancernika Ezekiela.

Fabuła

Vito naprawia motocykle Gumma i Cassie, i rani się w przednią łapę. Werfer i Ivan pakują go do Lambo, po czym Ivan jedzie cyber-człowiekiem w aucie do weterynarza. Poczciwy człowieczyna leczy łapkę Vita, a Ivan w kostiumie dostaje dużo karmy dla psów. Po powrocie do Huty Werfer złości się że to on nie dostał karmy. Następnego dnia Horusowi spada na głowę złom, i znowu muszą iść do weterynarza. Dostają znowu karmę, Werfer wścieka się, i gdy inni śpią, wsiada do swojego auta i ucieka z huty do zoo w Teriopolis. Tam chwytają go pangoliny i pancernik, po czym przywiązują do pnia drzewa na wybiegu nosorożca po czym rozjuszają go. Kartan wstaje żeby potrenować, i zauważa że nie ma auta Werfera, sam doberman też znikł. Jaszczurka budzi resztę gangu i ruszają do zoo w Żuku Gumma. Gdy przybywają do zoo, atakuje ich Ezekiel. Zostaje łatwo pokonany przez Horusa, budzą się strażnicy zoo, po czym zaczynają smagać Żuka biczami i pejczami. Gumm wychodzi z auta i gryzie po kostkach strażników. Ci uciekają, po czym uciekają razem z Werferem. Nie wiedzą jednak że ktoś ich śledzi....

Postacie

Więcej w Fandom

Losowa wiki