Fandom

Zex

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Zexbellus "Zex" Oxellions - Żyjący w niezwykle dalekiej przyszłości tyrgys sumatrzański. Wielki i honorowy wojownik, członek Sojuszu Imperialantów. Należy do załogi statku "Mainoldgov". Jeden z głównych bohaterów serialu Gwiezdne Awantury.

Wygląd

Jes to tygrys. Ma pomarańczową śierść i czarne paski. Jest silnie umięśniony.

Historia

Jest potomkiem osadników tygrysich, którzy gdzieś około 3000 - 4000 roku dotarli na planetę Tigrin. Kiedy miał 5 lat, upadły Gwiezdne Stany Imperialne (Stany Zjednoczone Imperialnej Cywilizacji z zmienioną nazwą). Na jego miejscu powstało Państwo Porozumienia. Dowódca kolonii na Tigrinie odmówił władzą korzystania z ich surowców. Doprowadziło to do egezkucji niemal wszystkich mieszkańców tej planety. Zex był jednym z ocalałych. Ma po tym pamiątkę - własną broń. Dostał ją po zabitym przez niego egzekutora. Ukradł pewien myśliwiec i odleciał na jedną z niewielu w znanych ziemskości planet, na której Templariusze nie mieli wpływu - Lemurion. Tam dołączył do Sojuszu dla Przywrócenia Stanów Imperialnych. Zaprzyjaźnił się z Maurice'em i jest oficjalnie przemytnikiem. Na początku żądzi nim kasa, potem jednak z upływem czasu staje się wielki patriota.

Charakter

Zex. podobnie jak resztą przemytników, rządzi kasa. Potem jednak coraz bardziej dla niego jest ważna przynależność narodowa. Wyróżnia go brak litości w stosunku do wrogów. Zdarza mu się nie panować nad złością.

Relacje

Z Maurice'em

Maurice, przywódca załogi, traktuje Zexa jako współpracownika. Chociaż czasem Zex nie panuje nad złością i wygraża Maurice'owi, to ten zawsze znajduje sposób, jak wyciągnąć Zexa z tego stanu.

Z Mortem

Nie za bardzo się lubią. Zex traktuje Morta jako maskotkę.

Z Marlene

Marlene to pilotka staku "Mainoldgov". Jest do niego dobrze nastawiona.

Z Hubertem i Cuthbertem

Z pomocnikami pilota Zex nie ma złych stosunków.

Z R2-D2

Toleruje ich robota astromechanicznego.

Umiejętności

  • Posługiwanie się pałkami elektromagnetycznymi.
    Electrostaffs.jpg

    Pałka Elektromagnetyczna, jego ulubiona broń.

  • Posługiwanie się blasterem.
  • Znęcanie się nad piechotą Państwa Porozumienia.
  • Naprawianie statków kosmicznego.
  • Korzystanie z prostych narzędzi[1]
  • Straszenie wrogów[2]
  • Ukradanie myśliwców Templariuszów.
  • Robienie zakupów.

Przypisy

  1. W odległej przyszłości to jest rzadkie
  2. Taki jest silny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki