FANDOM

Zindelo [1]- wilk arabski, Cygan, najlepszy przyjaciel Louisa. Często towarzyszy mu na misjach, pomaga Oddziałowi Łysego i Skippera. Występuje w serialach Warsaw Penguin Company i Zoo na kółkach.

Wygląd

Raczej nie grzeszy urodą. Ma dosyć niesympatyczną aparycję. Długie, kościste kończyny, odstające uszy i nieprzyjazny wyraz pyska. Jak to Cygan, nosi pamiątki po dawnych przeżyciach [2]- cały jest pokryty zadrapaniami i siniakami.

Opis postaci

Wszyscy wiecie, jacy są Cygani, prawda? Zindelo jest ucieleśnieniem wszystkich krzywdzących stereotypów dotyczących Romów. To oczywiście wielki cwaniak, ale nie jest to dominująca cecha jego charakteru. Tą dominującą cechą jest ciągota do kradzieży. Zindelo potrafi zawsze i niezauważenie kraść wszystko. Dosłownie WSZYSTKO.  To mistrz w swoim fachu. Jeśli chodzi o tę dziedzinę, to nikt mu nie dorównuje. Kiedyś udało mu się buchnąć skarpetki komuś, kto stał obok niego (?!) i dokonać kradzieży ze związanymi wszystkimi czterema łapami (nawet JA nie wiem, jak on to zrobił). Małomówny, lecz bardzo inteligentny. No i oczywiście bardzo podejrzliwy. Nie da się go zaskoczyć. Lubi się z Louisem, bo podobnie jak jajcarz nie lubi się patyczkować z wrogami. Znajdują ze sobą wspólny język. Wbrew wszystkim poglądom krzywdzącym Cyganów, Zindelo jest wierny wobec przyjaciół. W niestworzonym jeszcze odcinku WPC, którego akcja rozgrywa  się w Szkocji, Louis odnosił się do niego z rezerwą i uważał za wroga, a pod koniec odcinka okazało się, że Zindelo chronił ich przed szkockim wywiadem. Do pełnego opisu Zindelo trzeba dodać jeszcze, że posiada pistolet nieokreślonej marki i nazwy. Jest mały, obdrapany i wygląda bardzo mizernie, przez co Cygan jest wyśmiewany przez przeciwników. Jednak po pierwszym wystrzale okazuje się, że pistolet Zindelo jest lepszy od niejednego miniguna. Po zmierzeniu się z Rudym okazało się, że prześciga nawet kałasza. Zindelo mówi z mieszanką akcentu szkockiego i hinduskiego. Ogólnie jego akcent jest dosyć komiczny i stanowi śmieszny kontrast z wyglądem i charakterem bohatera.

Ciekawostki

  • Jest przedmiotem niechęci Łysego. Dres ceni jego możliwości, ale twierdzi, że "Cygan to zawsze Cygan".
  • Wraz z Louisem, Rudym, Hiro i Łysym tworzy "Wielką Piątkę".

Przypisy

  1. u Cyganów takie wyje*ne imiona są na porządku dziennym
  2. wolelibyście nie wiedzieć, po jakich!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki