Fandom

ZnK/Burnout - Wprowadzenie

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zaczerpując pomysł od Hussa, postanowiłem stworzyć fanfik, będący crossoverem. Połączenie Zoo na kółkach z grą Burnout. Przedstawię wam trochę ten świat.

Miasto

Ponieważ w każdej części gry jest inne miasto, postanowiłem że teraz będzie to...Central Park. Ponieważ pingwiny w serialu kanonicznym dobrze tam wywijały kradniętymi autami, postanowiłem że będzie się działo! Myślę też ze zostanie wspomniane Paradise City z Burnout: Paradise.

Marki

Ponieważ w każdej części są inne marki postanowiłem stworzyć własne:

  • Wiselnica- Marka z Polski, Łysy będzie jeździł modelem Husarz (Wiselnica Husarz GT to przeróbka Arrinery Hussaryi]], będzie się inspirowała realnymi samochodami marek FSO, Polskich Fiatów, i Arrinery.
  • Žahiruva- Marka z Czech, wielki rywal Wiselnicy. Główny wróg fanfika, PJ Vačlav, jeździ modelem Šuperâutos (Žahiruva Šuperâutos to przeróbka Škody Šuperb). Inspiruje się Škodami i Tatrą.
  • Bertinosilobini- Francuska marka, znana z powodu mega szybkiego Veynora (Bertinosilobini Veynor = Bugatti Veyron). Inspiruje się: Bugatti, Citroënem, Peugeotem i Renaultem.
  • Vpered Automobil- Marka z Rosji, znana jest z aut za sporą kasę i o niesłychanych kształtach. Rudy jeździ Syberiomobil (wygląd Vpereda Syberiomobil bardzo przypomina Marussię B2). Inspiruje się: Marussią i Russo-Beltique.
  • Razboinic- Rumuńska marka aut dostawczych. Najbardziej znany model to Pulverizer (Parodia Dacia Duster gdyż Pulverizer po Rumuńsku to Rozpylacz). Ich auta wzorują się na Dacii.
  • Ivani- Szwedzka marka tirowa, produkująca tiry nadjące się do tuningu. Są podgrupą marki Jansen która pochodzi z Burnout: Paradise. Planowana postać będzie jeździła Ivanim R2000 (Parodia Scanii R1000). Inspirują się Scanią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki