Fandom

Zoo On Wheels: The Amazing Paris

1082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zoo on wheels: The amazing Paris.- film powstały w oparciu o Zoo na kółkach.

Fabuła

Stefek Władko ma problemy ze swym fordem. W końcu postanawia iść do Cezarego, przy okazji PCH go odwiedzą, dwa tygodnie już go nie widzieli. Po dojściu do jego chatki w parku zauważają, iż ktoś w środku jest, ale nie pingwin.

Z podsłuchiwania wynika, że Cezary pojechał do Paryża na imprezę emerytowanych szpiegów, a ktoś ("Szef") planuje na niego zamach. Drużyna przeczne zdanie co do sprawy: Zindelo, Louis, Creep, Gutek i Gruby chcą go ostrzec, reszta- przeciwnie. W końcu Władko jako szef grupy zdziwiony, że Louis chce ratować swojego konkurenta ruszają. Wkradają sie do portu. Rekin jednak twierdzi, że wszystkich nie można zabrać. Louis, Łysy, Creep, Gruby i Remus z nim pojadą.

Na statku "Tiger" już pojawia się pierwsza przygoda- na statek napadają wiewiórki (CZERWONE!!!). Zespół z łatwością je pokonuje. Docierają po 5 godzinach do Brestu. Niestety nie mają czasu na zwiedzanie. Ruszają do Paryża. W połowie drogi zostają zaatakowani przez... (tam tam tam) olbrzymie misie żelki. Niemalo zdziwieni z nimi walczą, gdy Creep wpada na pomysł by je zjeść. Najedzeni i zadowoleni jadą dalej. W końcu docierają do tabliczki  napisem "De la Parise" (Specjalnie tak napisane). Problem jest taki, że nie wiedzą gdzie możę być kompan. Postanawiają się rozdzielić na pary: Louis i Łysy, Władek i Creep oraz Gruby i Remus. Plączą się po całej północnej Francji. Louis i Łysy spotykają Francuzów, którzy chcą ich zabrać do zoo. Władek i Creep zgubili się gdzieś na polach a Gruby i Remus natrawiają na miasteczko, w którym jest sklep elektroniczny. Szympans oczywiście chce iść do sklepu, jednak ludzie ich nakrywają... Po wielogodzinnej plątaninie wszyscy odnajdują się pod wieżą Eiflla. Pierwsi na ślad Cezarego- Jego mazdę niesioną przez jakiegoś chłopczyka (Zamieniają auto na sztuczny model) wpadają dwa pingwiny. Zwołują resztę, a Gruby twierdzi żę może namieżyć Cezarego. Rekin mówi mu by to zrobił. I wychodzi, że Cezary jest na alei 7. Niestety, spotyka ich zawód. Przed nimi mur, w dodatku zbliża się jakiś człowiek. Łouis, Łysy, Gruby oraz Remus z bez trudu chowają się wykorzystując mały rozmiar- tygrys i rekin nie mogą. Za nimi jednak niespodziewanie otwiera się przejście...

Wchodzą do gigantycznej bazy. Pełno tam szpiegów, lecz Cezarego ani śladu. Po przeszukiwaniach znajdują go- na końcu sali stał grubawy pingwin z bródką. Zaskoczony Cezary dowiaduje się o wszystkim i zdąża zawiadomić o gotowość reszę gości,  gdy nagle... Dach zawala się i do bazy wchodzą Wilki Kanadyjskie dwukrotnie większe niż Remus. Zaczyna się walka. PCH władowują Cezarego do wozu, sami wsiadają do swoich... lecz niestety wszystkie się palą. Cezary tylko wyciąga ze swojego portfela kluczyki i... przed nimi pojawia się " Sokołem Millenium" tylko w pomniejszonej wersji. Na statek jednak dostaje się jeden z Wilków. Cezary rozpoznaje w nim swego wroga. Między nimi rozpoczyna się walka. Pingwin prosi resztę drużyny by nie pomagali. Wilk uderza z całej siły w dziub, który pęka. Pingwin zadaje mu kolejny, przez co wilk traci swoje pazury. Kopie Polaka i uderza nim o ścianę. Wilk śmieje się na głos, a Cez korzystając z chwili nieuwagi wywala go ze statku. Cezary dziękuje za ostrzeżenie., gdy przywalają w jakieś drzewo w lesie. Film kończy się cytatem Creepa: "A jak wrócimy do domu?"

Cytaty

  • Creep: o, a odwiedzimy Drzwi Żon? Zawsze chciałem zobaczyć jak te Drzwi wyglądają!

'W'ładek: A nie raczej Dijon?

Creep: Może... Dobra chodźmy do Marsa! Głodny jestem. A nie, sorry chodziło mi o Liona.

  • Cezary: Tak po prostu. Zadźgał się na śmierć. WIDELCEM
  • Łysy: Ch*lera, ślimakojady!
  • Gruby: Patrz! To jest... DEMO WIDNOWSA 9! A to nowy Iphone 6! Jestem w raju!
  • Creep: No i gdzie to lotnisko... przelatuje za nim samolot Cicho samolocie! Szukam lotniska!

Więcej w Fandom

Losowa wiki