Pingwiny z Madagaskaru fanfakty Wiki

Zoo On Wheels: The Most Expensive Car

1098stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Zoo On Wheels: The Most Expensive Car - gra na telefon wyprodukowana na kanwie serialu Zoo na kółkach.

Ogólne informacje

Gra składa się z dwóch poziomów, z których każdy ma pięć etapów- w każdym gramy inną postacią, która ma 4 bronie do wyboru. W pierwszym etapie naszym zadaniem jest zdobycie najdroższego samochodu świata- Bugatti Veryon Super Sport. W drugim za jego pomocą musimy pokonać ważniejszych wrogów, a końcową nagrodą jest miliard dolarów w gotówce. Po drodze zbieramy punkty doświadczenia. O wygranej decydują dwa czynniki: zdobycie 300 punktów doświadczenia i dotarcie do końca, gdzie zgarniamy pieniądze. Jeśli dotrzemy do końca, ale nie zdobędziemy 300 punktów doświadczenia, nie wygraliśmy- i vice versa.

Pierwszy poziom

Etap 1: Gruby

Gramy Grubym. Mamy do wyboru: amerykańskie drony bojowe, rosyjskie wyrzutnie rakiet balistycznych, pistolet Five-seveN oraz USP. W etapie tym, choć nie brakuje potworów, pojawiają się głównie pułapki. Aby się z nich wydostać, musisz wykazać się inteligencją, czyli- jak przystało na hackera- wykombinować i wstukać właściwy kod lub wskazać poprawną cyfrę w logicznym ciągu cyfr, abyś mógł wyjść.

Etap 2: Creep

Gramy Creepem. Broń do wyboru: Browning HP, Minigun, PSM, TT. Tutaj musisz wykazać się siłą, gdyż atakuje cię masa potworów i gangsterów. Ale przyda się także spryt- nie każdego wroga da się pokonać siłą, tylko należy go przechytrzyć.

Etap 3: Mistrz

Gramy Mistrzem. Broń do wyboru: MG4, CKM, Glock 17, Mauser C 96. Tu musisz być bardzo sprawnym. Główne przeciwności losu to morza ziejące lawą i spadające z góry kamienie. Trzeba być naprawdę szybkim, by uciec przed walącymi się na ciebie głazami lub przeskakiwać po kamieniach znajdujących się w morzu magmy.

Etap 4: Stefek Władko

Gramy Stefkiem. Broń do wyboru: Dansk Schoube M1907, FEG PA-63, Colt M1911, FEG P9RC. Tu właściwie grasz na wyczucie. Etap zaczyna się, gdy Stefek znajduje się w dużym zbiorniku wodnym. Obok pływają potwory, które nie mogą zrobić ci krzywdy, gdy jesteś pod wodą. Jednak łączny czas przebywania pod wodą to dla całego etapu 1 minuta. Trzeba umiejętnie się wynurzać, aby nie natknąć się na potwora... Etap kończy się, gdy bezpiecznie wyjdziemy na brzeg.

Etap 5: Hiro

Gramy Hiro. Broń do wyboru: Daishō, Shurikeny (5), Jitte, Yari. W tym etapie musimy błysnąć inteligencją. Po pokonaniu dwudziestu gangsterów stajemy przed najgroźniejszym. Chowamy się przed nim w grocie, gdzie znajdujemy kilka rzeczy. Z pozoru nieskładnych, ale tak naprawdę przydatnych. Musimy na podstawie naszej błyskotliwości połączyć to w jedną całość, tak by stało się bronią, i za pomocą tego pokonać najgroźniejszego gangstera. Jeśli go pokonamy, zabieramy mu Bugatti Veryon Super Sport.

Drugi poziom

Etap 1: Łysy

Gramy Łysym. Broń do wyboru: kij bejsbolowy, składak, P-83 Wanad, P-64. Jedziemy zdobytym najdroższym samochodem świata. Nagle spotykamy Wolta, który wyzywa Łysego na driftowy pojedynek. Dres przesiada się do swojej ukochanej Arrinery Hussaryi. Wygrywamy etap, jeśli pokonamy Wolta. Trzeba się wykazać wyczynową jazdą samochodem.

Etap 2: Rudy

Gramy Rudym. Broń do wyboru: karabin szturmowy AK-47, pistolet P-64, sztylet, Makarow. Jadąc Bugatti, natykamy się na Gang Kartana. Trzeba pokonać cały gang. Musimy jednak wykazać się podzielną uwagą, gdyż wrogowie podzielili się na dwie grupy: jedna walczy z Rudym, a druga za jego plecami kradnie Bugatti.

Etap 3: Louis

Gramy Louisem. Broń do wyboru: 44 Magnum, Lawn Mower, Glock 26, Dryer. Na jadącego Bugattim Szkota napadają Bracia Veloce. Louis walczy dzielnie, ale oni łapią go do swojej groty i kradną wóz. Musimy wykazać się przytomnością umysłu, przeciąć więzy, pokonać Braci i odzyskać Bugatti.

Etap 4: Cezary

Gramy Cezarym. Broń do wyboru: Webgun, nożyk elektryczny, przyrząd do miotania lin Spidermana, karabinek. Gang Fastów ogłusza pingwina, kradnie Bugatti i ukrywa w swym zamku. Po jakimś czasie Cezary budzi się. Musimy dostać się do zamku i odzyskać samochód. Ale to nie takie łatwe, zważywszy, że mamy do pokonania morze lawy, fosę pełną rekinów i ściankę wspinaczkową, pod którą rozciąga się przepaść.

Etap 5: Zindelo

Gramy Zindelo. Broń do wyboru: osobisty pistolet Zindelo, Jericho 941, BUL M-5, Arsenal P-M02 Compact. Bugatti zostaje skradzione przez Vladimira Marussię. Docieramy do jego siedziby, pokonując po drodze kilkanaście potworów. W tym etapie liczy się przebiegłość. Należy wkraść się do garażu strzeżonego przez uzbrojonych sługusłów Rosjanina, pokonać Marussię, odzyskać samochód, i odnaleźć miliard dolców schowanych w jego kryjówce.

Dobre postacie

  1. Gruby
  2. Creep
  3. Mistrz
  4. Stefek Władko
  5. Hiro
  6. Łysy
  7. Rudy
  8. Louis
  9. Cezary
  10. Zindelo

Złe postacie

  1. Wolt
  2. Gang Kartana
  3. Bracia Veloce
  4. Gang Fastów
  5. Vladimir Marussia
  6. Sługusy Marussi
  7. Potwory
  8. Gangsterzy

Więcej z Fandomu