Fandom

Zoo On Wheels: The game II

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Zoo On Wheels: The game II-  Gra o serialu Zoo na kółkach. Jest to druga część Zoo on Wheels: The Game.

Fabuła

Do wyboru mamy 2 tryby gry: Wolny (Muszą być ukończone wszystkie misje) oraz Normalny. Zostali dodani do gry nowi bohaterowie dochodzący później do ZNKI, czyli: Cezary, Zindelo, Remus, Louis.

Misja 1: Problem szkota.

Louisautogra.jpg

Screen przedstawiający Louisa uciekającego przed policją.

Sterujemy w niej Stefkiem oraz Remusem. Dowiedzieli się oni, iż Louis ma problemy ze zwierzęcą policją (Psami jeżdżącymi radiowozami). Ściga go 16 samochodów i mimo, że sam gubi ich na chwile nie daje sobie z nimi rady.

Po wyeliminowaniu radiowozów dostajemy 10 punktów.

Misja 2: Świeża krew

Do miasta sprowadza się nowy rajdowiec. Musimy go wyszkolić pokazując gangi, ulice i zagrania podczas wyścigów.

Dostaniemy za to 10 punktów.

Misja 3: Drift

Dostajemy od jednego z gangów wyzwanie.

Jedziemy na tor gdzie czeka na nas przeciwnik. Musimy jak najwięcej zakrętów wytrzymać w poślizgu. Za pokonanie 5 zakrętów dryftem dostaniemy 15 punktów.

Misja 4: W Polakach siła!

Polonezhomwork.jpg

Cezary w kamieniołomie.

Sterujemy Łysym i Cezarym.

Ci dostają wezwanie do kamieniołomu by znaleźć kawałki potrzebnej części do ulepszenia samochodu dawnego szpiega. Bo znalezieniu 8 elementów dostajemy 20 punktów i dostęp do garażu mechanika.

Misja 5: Aktywność na torze.

PCH dostają wezwanie na tor pod miastem, bo czaili się tam ostatnio członkowie Gangu Kartana.
Arinera.jpg

Arinerra ściga Bugatti

Po dotarciu widać Kartana wsiadającego do swego Bugatti- Łysy w swojej Arrinerze i Creep obok Łysego  muszą go prześcignąć i zablokować drogę ucieczki.

Dostajemy za złapanie go 10 punktów i nową broń: Karabin maszynowy.

Intro: Sprawa dla Grubego

Na przesłuchaniu wroga Ten wyjawia tylko w wyniku tortur (Okładaniu go kijem bejsbolowym po... wiecie czym) tylko: Wolt na 10452  robi broń niszczącą świat" i korzystając z chwili nieuwagi okłada Łysego po mordzie i ucieka.

Gruby musi rozszyfrować te "10452" i dowiedzieć się co to oznacza. Po sprawdzeniu odkrywa, żę to kod pocztowy Bronxu.

Misja 6: Tunelem

PCH wchodzą do domu w którym rzekomo jest węgorz. Przed nimi długi tunel. Stefek mówi, że to sprawa dla Remusa i Zindelo. Gdy ci idą przed siebie podłoga się pod nimi zapada i znajdują się w 2 tunelach...

Najpierw ster Remusem- Przed nami pułapki ogniowe. Trzeba się między nimi przemknąć za pomocą klawisza "ctrl" albo trójkąta na X-Boxie/PS/Nintendo. Potem czeka na nas Płyta zagradzająca drogę: Jest wrażliwa na dźwięki więc trzeba ją rozwalić grając na gitarze dość głośno. Po przejściu tunelu Remusem dostajemy 20 punktów oraz nową broń- miotacz min.

Potem sterujemy Zindelo- Pierwsza rzecz którą musimy zrobić to rozbroić pułapki za pomocą częśći zdobytych w magazynie (jeśli ich nie zdobęziemy można zastosować gumę do żucia.). Po rozbrojeniu pułapki widzimy kilka metrów dalej golema, z którym musimy się pojedynkować za pomocą karabinku. Po zabicu golema (Co nie jest łatwe, bo ma 200hp i długie ramiona którymi nas uderza) Otrzymujemy 30 punktów i broń: magiczny miecz. W końcu otwiera się tunel i Zindelo z Remusem znów siebie widzą.

Misja 7: Nocny pościg

Wilki wychodzą na tylne podwórko budynku. Tam zauważa nas Wolt. Stoi przy maszynie rzażącej się dziwnym ogniem- Strzelamy do Wolta webgunem by go przytrzymać i niszczymy maszynę; Zindelo musi uderzać w aparaturę mieczem, natomias Remus strzelać do niej z karabinku. Gdy zniszczymy to coś Wolt ucieka do wozu i musimy go gonić Lamborghini Remusa.
Lambo.jpg

Screen z pościgu

Wskazówka: Podczas ścigania Wolta warto walić w skrzynki pocztowe, bo są w nich czasem przyśpieszenia lub punkty.

Misja 8: Ostatni rajd.

W końcu łapiemy w Central Parku Wolta. Wyjawia nam, że jest w zmowie z Enderem i zamierzają zniszczyć Nowy Jork. Wtedy właśnie zajeżdża Ender i sztrzela z zamrażatora w wilki...
Lambogal.jpg

Screen z gry: zajechał Ender

Wsadza też granat do samochodu Remusa (Gdyby wilk mógłsię ruszyć by rozszarpał Endera na kawałki) Gdy już ma rozwalić Zindelo i Remusa Przyjeżdżają PCH. Wolt też woła kolegów i rozpoczyna się bitwa. Sterujemy teraz Creepem, który goni brata. Kiedy Piraccy chuligani walczą Ender wsakuje do łodzi i ucieka na wyspę ze Statułą Wolności. Nasz bohater pożycza od Cezarego auto i płynie (Ku nie małemu zdziweiniu Brata) za wrogiem.

Na reszcie dopływają do wyspy, A Ender wskakuje do windy umieszczonej w nodze Statuły. Creep niestety idzie schodami.

W końcu dochodzą na sam czubek statuły i walczą. Creep mówi, żę ojciec byłby wściekły gdyby wiedział na jaką drogę zszedł Ender. Ten odpiera, że byłby- gdyby go nie zabił. Creep nie wytrzymuje i zpycha Endera na dół.

Tryby gry

  •  Fabularny- składa się z 8 niezbyt trudnych misji. Po ukończeniu ich możemy grać on-line. Zbieramy w nich kasę i punkty.
  • Multiplayer- Wchodzimy na niego po ukończeniu fabuły. Możemy grać online z innymi graczami- ścigać się i wypełniać minimisje.
  • Minigry- wypełniamy w nich jak sama nazwa wskazuje mini gierki. Mamy tam możliwość zbierania kasy, lecz kupowania aut i broni.
  • Wolny- Jeździmy po mieście bez limitu, kupujemy auta i możemy wyzywać na pojedynki inne gangi.

Ciekawostki

  • Ender jak się okaże w następnej części przeżył upadek, tylko stracił nogę i rękę.
  • W serialu samochód Łysego jest czerwony, w grze jest czarny.
  • Jest też tryb multiplayer. Można w niego wejść po ukończeniu trybu fabularnego.
  • Jeśli kupi się grę premium za 200 zł. są też materiały dodatkowe, możliwość jeżdżenia garbusem Creepa, używanie miotacza ognia i losowy odcinek ZNK.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki